Samenwerking Twynstra Gudde en Maastricht School of Management

Op 9 maart 2017 hebben organisatieadviesbureau Twynstra Gudde (TG) en Maastricht School of Management (MSM) een samenwerkingsovereenkomst getekend. Met deze overeenkomst versterken beide organisaties elkaar op het gebied van het opleiden en ontwikkelen van mensen en organisaties.

Beide organisaties hebben ruime ervaring in het ontwikkelen en geven van hoogwaardige managementopleidingen. MSM heeft haar sporen verdiend in de internationale MBA-wereld door de ontvangst van diverse internationale accreditaties, vooral door hun innovatieve werkwijze in hun onderwijsaanbod. TG heeft jarenlange ervaring op de Nederlandse markt en specifiek op de gebieden project- en programmamanagement, samenwerken, mens- en organisatieontwikkeling. Door hun krachten te bundelen creëren beide organisaties nieuwe nationale en internationale business mogelijkheden.

Concreet betekent de samenwerking dat beide organisaties academische kennis en praktijkervaring delen en verrijken voor open en incompany opleidingen en vragen in de markt. Nog dit jaar worden twee nieuwe opleidingsprogramma's op het gebied van zorgmanagement gelanceerd. In oktober start een internationale executive EXPERT-opleiding, ontwikkeld door MSM samen met Aachen RWTH University, Edelman en TG. Deze opleiding is gericht op het hoger management van zorginstellingen waarin het ontwikkelen van visie en leren handelen met de opkomende (technologische) trends in deze sector centraal staan. Daarnaast ontwikkelt TG met MSM een zorgmanagementopleiding gericht op effectieve bedrijfsvoering voor het middenmanagement. Na de opleiding- en kennisontwikkeling op zorgmanagement gebied volgt watermanagement, energy en circulaire economie.

Geplaatst in:

Voor vragen kunt u contact opnemen met:
- Esther van Koot (marketing communicatieadviseur Twynstra Gudde) via 033 - 467 77 77 of eko@tg.nl
- Sandra Adriaansens MBA (senior manager Business Development bij Maastricht School of Management) via 06 - 51 44 28 75 of adriaansens@msm.nl

Twynstra Gudde

Amersfoort