Pluralsight en Microsoft werken samen aan verbetering van kwalificaties van ontwikkelaars die Microsoft Visual Studio 2017 gebruiken

Pluralsight levert voor het derde opeenvolgende jaar een professioneel technologieleerplatform voor Visual Studio-ontwikkelaars

SILICON SLOPES, Utah, 8 maart 2017 /PRNewswire/ -- Pluralsight [https://www.pluralsight.com/?aid=701j0000002BM8SAAW], het leerplatform voor technologie, heeft vandaag aangekondigd dat het een samenwerking aangaat met Microsoft zodat de Microsoft Visual Studio 2017-ontwikkelaars nieuwe kwalificaties zouden verwerven. Om Visual Studio 2017 en haar 20(ste) verjaardag te vieren, zullen alle Visual Studio-abonnees gratis toegang hebben tot het leerplatform voor technologie van Pluralsight.

"Dankzij ons leerplatform voor technologie kunnen de tech-teams van bedrijven zich de meest kritische technologische tools en vaardigheden eigen maken," zei Aaron Skonnard, medeoprichter en algemeen directeur van Pluralsight. "We zijn trots op ons partnerschap met Microsoft voor het derde opeenvolgende jaar om aan het Visual Studio-netwerk de beste leerervaring te bieden en de ontwikkelaars sterker te maken zodat ze het snelle tempo van de technologische veranderingen zouden kunnen bijhouden en een waar concurrentievoordeel zouden hebben."

Pluralsight is aangekondigd als een onderdeel van de lancering van Visual Studio 2017 en binnen dit kader zal het bedrijf aan de Microsoft Visual Studio-abonnees de mogelijkheid bieden om -als deel van het voordelenpakket- meer te leren van sectordeskundigen over essentiële thema's zoals Microsoft Azure, .NET, SQL Server, Angular, SharePoint, C#, Javascript en andere nuttige thema's. De Visual Studio-abonnees kunnen ook profiteren van het integrale leerplatform voor technologie van Pluralsight. Dit platform is ontworpen om te zorgen voor een betere kennis van de belangrijkste technologieën onder de professionals in de tech-wereld zodat ze steeds op de hoogte zouden zijn van de nieuwste technologieën.

Als onderdeel van deze aankondiging zullen de Visual Studio Enterprise-abonnees voor het eerst toegang hebben tot de volledige studiecatalogus van Pluralsight gedurende een heel jaar. Voor meer details over het Visual Studio Enterprise-toegangsniveau kunt u terecht op pluralsight.com/partners/microsoft/visual-studio-enterprise [https://www.pluralsight.com/partners/microsoft/visual-studio-enterprise?aid=701j0000002BM8SAAW].

"Een essentieel onderdeel van onze visie 'Any Developer, Any App, Any Platform' bestaat erin onze Visual Studio-abonnees en de Dev Essentials-leden te helpen constant op de hoogte te blijven van innovaties betreffende app-ontwikkelingstechnologie," zei Shawn Nandi, senior directeur van Cloud App Dev en Data Marketing bij Microsoft Corp. "Pluralsight heeft getoond dat het een actuele leerervaring van hoge kwaliteit biedt. Bovendien biedt het bedrijf tests inzake adaptieve vaardigheden en gerichte leertrajecten. Gezien al deze factoren was het een natuurlijke stap om een partnerschap met hen aan te gaan ter ondersteuning van onze abonnees."

Bezoek visualstudio.com/subscriptions [http://visualstudio.com/subscriptions] voor meer informatie over Visual Studio Subscriptions.

Bezoek pluralsight.com [https://www.pluralsight.com/?aid=701j0000002BM8SAAW] voor meer informatie over Pluralsight.

Over PluralsightPluralsight is een leerplatform voor technologie in de bedrijfswereld dat een uniforme en volledige leerervaring biedt aan bedrijven wereldwijd. Met een abonnementsdienst kunnen de bedrijven zich verplaatsen met de snelheid van de technologie en hun bekwaamheid, innovatie en efficiëntie verbeteren. Het bedrijf is opgericht in 2004 en geniet het vertrouwen van Fortune 500-ondernemingen. Pluralsight biedt zijn leden toegang op verzoek tot een digitaal ecosysteem van leerinstrumenten, waaronder tests inzake adaptieve vaardigheden, gerichte leertrajecten, door deskundigen opgestelde cursussen, interactieve labo's en live-mentoring. Voor meer informatie, bezoek pluralsight.com [http://go.pluralsight.com/C0016813].

Contacten met de Media Mariangel BabbelSr. Manager, Communicationsmariangel-babbel@pluralsight.com [mailto:Pr-team@pluralsight.com]

Katy Kenealy, +1 801-828-6056Method CommunicationsKaty@methodcommunications.com [mailto:Katy@methodcommunications.com]

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/405106/Pluralsight_Logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/405106/Pluralsight_Logo.jpg]

Photo: http://mma.prnewswire.com/media/405106/Pluralsight_Logo.jpg