OASIS Group kondigt benoeming van nieuwe CFO aan

DUBLIN, March 7, 2017 /PRNewswire/ --

OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf op het gebied van document- en informatiebeheer (RIM) in Europa, heeft vandaag de benoeming van Sarah Sweeney als Chief Financial Officer (CFO) aangekondigd. Sweeney, een ervaren financieel executive, treedt toe tot het kaderteam van het bedrijf en rapporteert rechtstreeks aan de CEO.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

Sweeney is een registeraccountant met meer dan 13 jaar progressieve ervaring in bedrijfsfinanciën, commerciële en zakelijke onderhandelingen. Haar meest recente functies zijn Group Financial Controller en Investor Relations Officer bij Petroceltic International plc, een bedrijf in olie- en gasexploratie en -productie. Tijdens haar carrière heeft ze financiële teams door overnames geleid, onderhandelingen met zakelijke adviseurs georganiseerd, strategieën voor relaties met investeerders na fusies ontworpen en relaties met investeerders beheerd.
"Met haar indrukwekkende achtergrond en ervaring zal Sarah naast instrumenteel financieel leiderschap, een visie en strategie op het gebied van financiën bieden. Deze zijn nodig om onze recente successen uit te bouwen," verklaart Brian Connolly, Chief Executive Officer van de OASIS Groep. "Ik heet Sarah welkom namens ons team en ik kijk ernaar uit om in de komende jaren met haar samen te werken om onze positie binnen de sector te versterken."
Als CFO omvatten de belangrijkste verantwoordelijkheden van Sweeney het beheren van relaties met internationale investeerders, het leiden van het financiële team, financiële modellering en financiële en zakelijke strategieën voor de hele groep.
Over de OASIS Group
OASIS ondersteunt klanten sinds 1999 en is één van de grootste en meest diverse professionele bedrijven voor document- en informatiebeheer in Europa. OASIS, met een hoofdkantoor in Dublin (Ierland) en vestigingen in de hele EU, biedt werk aan meer dan 300 teamleden en dienstverlening aan meer dan 5.000 klanten in verschillende sectoren, waarbij de nadruk ligt op de financiële en juridische sector, overheden, de gezondheidszorg en het onderwijs. Kort geleden werd de Oasis Group bekroond met een positie op de lijst 'Inc. 5000 Europe 2017' van de snelst groeiende particuliere bedrijven in Europa. https://www.oasisgroup.com

Contactpersoon voor de media:
Barbara Ellis
+353-1-866-6317