Mindtree (Relational Solutions) is door Gartner voor de sector consumptiegoederen opgenomen in de 'Marktgids voor beheer en optimalisatie van verkooppromoties'

CLEVELAND, March 3, 2017 /PRNewswire/ --

Relational Solutions, Inc., een onderdeel van Mindtree [http://www.mindtree.com ] en leider in analyses, zakelijke kennis, gegevensopslag en 'demand signal'-opslagoplossingen voor bedrijven, is benoemd tot 'Representatieve leverancier' in de in februari 2017 door Gartner gepubliceerde 'Marktgids voor beheer en optimalisatie van verkooppromoties.'

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203 )

Volgens het rapport van Gartner, "Besteden fabrikanten van consumptiegoederen nog steeds een aanzienlijk deel van hun budgetten aan het beheren van aanbiedingen en prijsverlagingen als deel van hun samenwerking met hun verkooppartners." Het rapport vervolgt, "De beschikbaarheid van oplossingen voor geavanceerde analyses heeft gezorgd voor de introductie van verschillende niveaus aan algoritmische verfijning."

TradeSmart, de oplossing van Mindtree voor 'analytics-as-a-service' voor de sector consumptiegoederen, biedt bedrijven die hebben geïnvesteerd in TPM-oplossingen beter omzetbeheer. TradeSmart, bedoeld voor automatisering van en analyses na promoties, verbetert gezamenlijke bedrijfsplanningen door het afstemmen van de kostprijs van goederen, verkooppunten, zendingen, en geplande en groepsgewijze gegevens voor een nauwkeurig rendement op investeringen van uitgaven bij verkoop.

"Bedrijven in de sector consumptiegoederen besteden 15-25% van hun omzet aan verkoop. De meeste beheren hun promoties al," stelt Janet Dorenkott, AVP van Relational Solutions, onderdeel van Mindtree. "Door ze te ondersteunen bij het optimaliseren van hun verkoop, kunnen we hun dekking verbeteren, hen snellere toegang bieden tot meer betrouwbare informatie en hen tevens miljoenen dollars besparen die direct in hun basisomzet terecht komen."

Het rapport van Gartner waar in dit persbericht naar wordt verwezen is: 'Market Guide for Trade Promotion Management and Optimization for the Consumer Goods Industry' (2 februari 2017) van Ellen S. Eichhorn en Stephen E. Smith.

Vrijwaring van Gartner

Gartner beveelt geen enkel/e leverancier, product of dienst aan die gepresenteerd worden in de wetenschappelijke publicaties en raadt technologiegebruikers niet aan om alleen leveranciers met de hoogste beoordelingen of een andere omschrijving te selecteren.  Onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en dienen niet als feitelijke verklaringen te worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Mindtree

Mindtree [NSE:MINDTREE] levert digitale transformatie- en IT-diensten, van ideeënvorming tot uitvoering, waarmee Global 2000-klanten hun concurrenten kunnen overtreffen. Mindtree is 'digitaal geboren' en gebruikt een flexibele aanpak gericht op samenwerking om op maat gemaakte oplossingen voor de hele digitale waardeketen te creëren. Tegelijkertijd helpt onze uitgebreide expertise op het gebied van infrastructuur en applicatiebeheer uw IT te optimaliseren tot een strategisch middel. Of u uw bedrijf nu moet differentiëren, uw bedrijfsfuncties wilt vernieuwen of de omzetgroei wilt versnellen, wij kunnen u ermee helpen.

Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Over Relational Solutions

Relational Solutions werd in 1996 opgericht en in 2015 door Mindtree overgenomen. Ons kantoor bevindt zich in Cleveland (V.S.), en maakt als onderdeel van het digitale team van Mindtree deel uit van het 'Center of Excellence for Analytics' (centrum van excellentie voor analyses). Onze expertise ligt in het leveren van gegevensopslag voor bedrijven, oplossingen voor integratie van gegevens, zakelijke kennis, analyses en voorspellende analyses. We bieden oplossingen voor verkooppunten, POS, het opschonen van gegevens, integratie, 'demand signal'-opslagplaatsen voor bedrijven en analyses bij verkooppromoties voor bedrijven in de sector consumptiegoederen. Bezoek ons via http://www.relationalsolutions.com voor meer informatie over onze analyses als service, opslag en integratie van gegevens, DSR en zakelijke kennis.

Neem voor meer informatie contact op met:
India
Ankita Dubey