"10 ideeën voor de kabinetsformatie" van trendwatcher Adjiedj Bakas

Politieke partijen krijgen zo vlak voor verkiezingen advies uit velerlei hoek. Wat die adviezen met elkaar gemeen hebben, is dat ze betrekking hebben op één regeerperiode. Veel problemen hebben echter behoefte aan een aanpak die meerdere regeerperiodes beslaat. Als partijloze, betrokken burger en trendwatcher richt Adjiedj Bakas zich bij zijn adviezen juist op de langere termijn.

In het bijgevoegde document, getiteld "10 ideeën voor de kabinetsformatie 2017", staan zijn adviezen op terreinen zo verschillend als economie, immigratie, duurzame energie, zingeving, democratie, digitalisering, pensioenen en arbeidsmarkt. De ideeën haken aan bij praktisch alle kleuren uit het politieke spectrum, en kunnen dus worden ingezet ongeacht de samenstelling van het nieuwe kabinet. Het zijn ideeën ter inspiratie, wat wil zeggen dat ze niet tot in detail zijn uitgewerkt. Dat betekent echter niet dat ze vrijblijvend zijn. Het zijn ideeën waar overheidsraden en -commissies verder mee aan de slag kunnen.

Voor de pers: Mocht u een toelichting willen van Adjiedj Bakas, dan kunt u contact opnemen met Ralph Uittenbogaard van Trend Office Bakas.

Trend Office Bakas www.bakas.nl 020-6271017 info@bakas.nl

Trend Office Bakas