Data van Booking.com toont dat de 'eerste keer' reiservaringen geheim zijn tot succes in het leven

AMSTERDAM, March 1, 2017 /PRNewswire/ --



Uit wereldwijd onderzoek in opdracht van Booking.com blijkt dat de sensatie en opwinding van onze 'eerste keer' reiservaringen ons zelfvertrouwen een boost geeft, onze horizon verbreedt en ons uiteindelijk succesvoller maakt in het leven. Daarnaast inspireren eerste reiservaringen ons om life-changing beslissingen te maken -  met meer dan een op de tien (13%) die van baan of carrière wisselt, een op de tien (13%) die van relatie verandert en een op de vijf (21%) die besluiten om naar een compleet nieuwe plek te verhuizen naar aanleiding van de allereerste reiservaringen.
Pepijn Rijvers, Chief Marketing Officer bij Booking.com zegt:
"De adrenaline en de boost van zelfvertrouwen die de eerste reiservaringen ons geven, maken het onweerstaanbaar. De eerste keer naar een nieuw land, met een nieuwe partner op vakantie en andere eerste keer reiservaringen openen je ogen en inspireren ons om iets nieuws te proberen of een totaal andere weg in te slaan in het leven. Als je eenmaal het reisvirus hebt opgelopen kom je er niet meer vanaf.
Van appartementen tot villa's, iglo's, boten, boomhutten en meer, welke eerste reiservaring je ook zoekt, Booking.com heeft de perfecte mogelijkheid voor jou.
Ga naar news.booking.com/nl [https://news.booking.com/nl ] voor het volledige bericht.
Over Booking.com [http://www.booking.com ] Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatietype - van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterrenketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen - nooit. De website van Booking.com is beschikbaar in 40 talen, biedt meer dan één miljoen hotels en andere accommodaties, waaronder meer dan 593.000 vakantiewoningen, en beslaat meer dan 106.000 bestemmingen in 225 landen en territoria. Booking.com heeft meer dan 20 jaar ervaring en een team van meer dan 13.000 toegewijde werknemers in 187 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring. Booking.com B.V., opgericht in 1996, bezit en beheert Booking.com(TM), is onderdeel van The Priceline Group ​​. Volg ons op Twitter [http://www.twitter.com/bookingcom ], Google+ [https://plus.google.com/+Bookingcom ] en Pinterest [http://pinterest.com/bookingdotcom ], 'like' ons op Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ], of ontdek meer op http://www.booking.com.
CONTACTGEGEVENS: Edelman, Bram.vanGinneken@edelman.com



Booking.com


CONTACT: Telefoon: 020 301 09 80

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234