Level 3 breidt dynamische Ethernet-services uit naar Azië/Pacific

SDN-oplossingen ontwikkeld voor digitale transformatie van ondernemingen

BROOMFIELD, Colorado, 1 maart 2017 /PRNewswire/ -- Internationale ondernemingen zitten midden in een digitale transformatie die de behoefte aan flexibele en veilige netwerkoplossingen sneller doet toenemen. Om ondernemingen te helpen meer inzicht in en meer controle over hun netwerken te krijgen, breidt Level 3 Communications, Inc. [http://www.level3.com/?cid=L3PRR-EEE-3716] diens bekroonde Metro 2.0 wereldwijde Ethernet-platform [https://www.mef.net/2016_MEF_Excellence_Awards] en SDN-oplossingen (software-defined networking) uit naar de regio Azië/Pacific.

Foto - http://mma.prnewswire.com/media/471959/Level_3_Communications_APAC_Ethernet_Expansion.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/471959/Level_3_Communications_APAC_Ethernet_Expansion.jpg]

Ondernemingen krijgen nu toegang tot het flexibele Ethernet-platform van Level 3 vanuit twee toegangspunten elk in Hongkong, Tokio en Singapore; in totaal dus zes toegangspunten in de regio.

Lees meer over hoe het flexibele Ethernet-platform van Level 3 bedrijven kan helpen kosten te verlagen, operationele activiteiten te verbeteren en concurrerend te blijven in een zich zeer snel ontwikkelende markt: http://www.level3.com/en/products/ethernet/ [http://www.level3.com/en/products/ethernet/].

Level 3 Ethernet en SDN in cijfers:

-- Level 3 Ethernet-services bereiken meer dan 290 markten over de hele
wereld met flexibele bandbreedteopties, variërend van 2 Mbps tot 6
Gbps.
-- Voor Level 3-klanten die gebruikmaken van het SDN-gebaseerde
oplossingenplatform van Level 3, Adaptive Network Control Solutions
(ANCS) met Dynamic Capacity, zorgen drempels voor gegevensgebruik voor
meer dan 70 procent van de maandelijkse gebeurtenissen.
-- Ondernemingen die op dit moment Level 3's Dynamic Capacity inzetten,
zijn verantwoordelijk voor meer dan 1500 aanpassingen van de bandbreedte
per maand, waarvan tot wel 75 procent tijdens reguliere kantooruren. Zo
wordt de druk op IT-resources verminderd.

Belangrijke feiten:

-- Het Ethernet-platform van Level 3 levert volledige E-Line- en
E-Access-capaciteiten inclusief Ethernet Virtual Private Line (EVPL) en
Ethernet Private Line (EPL), voor wereldwijde end-to-end connectiviteit
naar on- en off-netlocaties.
-- Deze uitbreiding draagt tevens bij aan de doelstelling van Level 3 om
één enkele, wereldwijde Ethernet-productsuite te bieden die een
klantspecifieke netwerkervaring levert alsook bandbreedteschaling on
demand en vrijwel in realtime.
-- Met de Ethernet-oplossingen van Level 3 krijgen ondernemingen de
prestaties van particuliere connectiviteit, schaalbare bandbreedte en
instelbare configuratie-opties, ideaal voor veilige verbindingen tussen
hoofdvestigingen, openbare en particuliere datacenters en hybride
cloudomgevingen.

Level 3 in APAC:

-- Level 3 begon in 2004 met activiteiten in de regio Azië/Pacific en
heeft 14 on-netmarkten in deze regio met servicebereik naar meer dan 50
markten in de regio.
-- Level 3 maakte onlangs de implementatie van DDoS-scrubbingcenters in
Hongkong, Tokio en Singapore
[http://news.level3.com/2017-01-15-Level-3-Opens-Asia-Pacific-DDoS-Scrub
bing-Centers-in-Hong-Kong-Tokyo-and-Singapore] bekend.
-- Level 3 biedt internationale cloud- en datacenterconnectiviteit aan
bedrijven in de regio met portalen naar AWS en Microsoft Azure in
Singapore.
-- Naast de flexibele Ethernetservices biedt Level 3 klanten in de regio
Virtual Private Networks (VPN), Direct Internet Access, managed services
(beheerde diensten), unified communications, content delivery networks
(CDN) en beveiligingsoplossingen.

Belangrijke citaten:
Anthony Christie, Chief Marketing Officer, Level 3
"Groei, efficiëntie en beveiliging zijn wat internationale ondernemingen nodig hebben om relevant en concurrerend te blijven in de nieuwe, digitale economie. Onze uitbreiding in de regio geeft bedrijven realtime informatie en controle in handen voor de ondersteuning van de naadloze, vertrouwde ervaring die hun medewerkers, partners en klanten vereisen."

Ricky Chau, Vice President van verkoop voor de regio Azië/Pacific, Level 3
"Wanneer ondernemingen zich ontwikkelen, zijn ze afhankelijk van netwerkoplossingen die eenvoudig kunnen opschalen en zich kunnen aanpassen aan de behoeften van het bedrijf. De uitbreiding van Level 3's dynamische Ethernet-services naar strategische markten in Azië/Pacific toont niet alleen onze voortdurende inzet aan in de regio, maar het is ook de volgende stap in het leveren van een klantspecifieke netwerkervaring via één enkele, wereldwijde Ethernet-productsuite."

Meer informatiebronnen:

-- Bekijk een kaart van de wereldwijde Ethernet-implementatie van Level 3
[http://www.level3.com/-/media/files/maps/en_dataserv_mp_ethernetexpansi
on.pdf]
-- Bekijk een video over de SDN-gebaseerde Adaptive Network
Control-oplossingen
[http://www.level3.com/en/resource-library/vd-adaptive-network-control-b
andwidth-on-demand/] die Level 3 biedt.
-- Lees meer over de Ethernet-oplossingen
[http://www.level3.com/~/media/files/factsheets/en_ethernet_fs_ethernetm
atrix.pdf?cid=L3PRR-EEE-3716] van Level 3

Over Level 3 Communications
Level 3 Communications, Inc. is een Fortune 500-onderneming die lokale, nationale en internationale communicatieservices biedt aan ondernemingen, overheidsinstanties en serviceproviders. Het uitgebreide portfolio dat Level 3 biedt met veilige, beheerde oplossingen omvat vezel- en infrastructuuroplossingen, IP-gebaseerde voice- en datacommunicatie, grootschalige Ethernet-services; video- en contentdistributie, datacenter- en cloudgebaseerde oplossingen. Level 3 bedient klanten in meer dan 500 markten in meer dan 60 landen in een wereldwijd servicesplatform op basis van privévezelnetwerken op drie continenten, verbonden door uitgebreide onderzeese faciliteiten. Level 3-services worden geleverd door dochterondernemingen van Level 3 Communications, Inc. Ga voor meer informatie naar www.level3.com [http://www.level3.com/] of leer ons kennen via Twitter [https://twitter.com/Level3], Facebook [https://www.facebook.com/#!/level3] en LinkedIn [http://www.linkedin.com/company/level-3-communications].

© Level 3 Communications, LLC. Alle rechten voorbehouden. Level 3, Level 3 Communications, Level (3) en het Level 3-logo zijn ofwel gedeponeerde servicemerken of servicemerken van Level 3 Communications, LLC en/of een van diens gelieerde ondernemingen in de Verenigde Staten en elders. Andere servicenamen, productnamen, bedrijfsnamen of logos in dit bericht zijn de handels- of servicemerken van hun respectieve eigenaars. Level 3-services worden geleverd door dochterondernemingen van Level 3 Communications, Inc.

Toekomstgerichte uitspraken
Een aantal uitspraken in dit persbericht is van een toekomstgerichte aard en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen of meningen van het management. Deze toekomstgerichte uitspraken zijn geen garantie voor prestaties en zijn onderhevig aan diverse onzekerheden en andere factoren die buiten de controle van Level 3 liggen en die ertoe kunnen leiden dat daadwerkelijke gebeurtenissen sterk afwijken van die die worden besproken in of geïmpliceerd door de uitspraken. Belangrijke factoren die Level 3 zouden kunnen verhinderen om de vermelde doelstellingen te realiseren zijn onder andere, maar niet beperkt tot, het vermogen van het bedrijf om: omzet uit haar services te verhogen om doelstellingen voor financiële en operationele prestaties te realiseren; effectieve ondersteunende systemen te ontwikkelen en bij te houden; systeem- en netwerkstoringen of -onderbrekingen te beheren; schending van de beveiligingsmaatregels voor het netwerk- en computersysteem af te wenden; nieuwe services te ontwikkelen die voldoen aan de vereisten van klanten en acceptabele marges genereren; de toekomstige uitbreiding of aanpassing van het netwerk te beheren om concurrerend te blijven; intellectuele-eigendoms- en eigendomsrechten te verdedigen; risico's te beheren die te maken hebben met de onzekerheid van de wereldwijde economie; voortdurende of versnelde afname in marktprijzen voor communicatieservices te beheren; capaciteit te verwerven voor haar netwerk bij andere providers en haar netwerk met voordelige voorwaarden te koppelen aan andere netwerken; nieuwe acquisities met succes te integreren; op effectieve wijze om te gaan met risico's op politiek of juridisch vlak, in de regelgeving, op het gebied van buitenlandse valuta of andere risico's waaraan de onderneming wordt blootgesteld door aanzienlijke internationale activiteiten; kwetsbaarheid voor voorwaardelijke verplichtingen te verkleinen; en om aan alle voorwaarden van haar schuldverplichtingen te voldoen. Extra informatie over deze en andere belangrijke factoren zijn te vinden in de deponeringen van Level 3 bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (Commissie van Toezicht op het effecten- en beurswezen). Uitspraken in dit persbericht dienen in het licht van deze belangrijke factoren te worden geëvalueerd. Level 3 is niet verplicht en doet nadrukkelijk afstand van een dergelijke verplichting om de toekomstgerichte uitspraken bij te werken of te wijzigen, ofwel op basis van nieuwe informatie, gebeurtenissen in de toekomst of anderszins.

Media: Investeerders:

Stephanie Walkenshaw Mark Stoutenberg

+1 720 888 3084 +1 720 888 2518

stephanie.walkenshaw@level3.com mark.stoutenberg@level3.com

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/144115/level_3_communications_logo.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/144115/level_3_communications_logo.jpg]

Photo: http://mma.prnewswire.com/media/144115/level_3_communications_logo.jpghttp://mma.prnewswire.com/media/471959/Level_3_Communications_APAC_Ethernet_Expansion.jpg

Level 3 Communications, Inc.

Web site: http://www.level3.com/

PR Newswire