Magnet 360 opgenomen in Gartners Marktgids voor Salesforce-leveranciers Magnet 360 opgenomen in Gartners Marktgids voor Salesforce-leveranciers

MINNEAPOLIS (VS), February 24, 2017 /PRNewswire/ --

Magnet 360, een onderdeel van Mindtree, heeft vandaag de opname aangekondigd in Gartners Marktgids voor Salesforce-leveranciers. Gartner erkende Magnet 360, een afdeling van Mindtree, als representatieve leverancier van klantenanalyses, en voor verkoop, diensten, marketing en app via de cloud.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140416/681203 )

Het rapport raadt aan dat clienten "zich richten op dienstleveranciers die hulpmiddelen, sjablonen en versnellers bieden die kunnen worden afgestemd om implementatietijd en -kosten te verminderen en voorspelbaarheid te verhogen, en die tevens voldoen aan TCO-eisen of deze overschrijden."

"Magnet 360 heeft zich als wereldwijde strategische Salesforce-partner gepositioneerd door zeer gecertificeerde Salesforce-professionelen met vakkennis in Salesforce-clouds te verstrekken. Om deze activiteiten te vergroten en te ondersteunen, zal Magnet 360 het onlangs geopende "Salesforce Center of Excellence" in Muenchen (Duitsland) afstemmen om de uitbreiding van Salesforce in continentaal Europa te stroomlijnen," verklaarde Matt Meents, CEO van Magnet 360. "Magnet 360 legt zich erop toe klanten te adviseren over Salesforce, van innovatie tot en met implementatie en ondersteuning."

"Magnet 360 is in het verleden een van onze sterkste en meest toegewijde partners geweest. Als onderdeel van Mindtree hebben ze nu de schaal om echt te groeien en door te gaan als strategische en belangrijke partner," stelt Don Lynch, SVP Global Alliances van Salesforce.

Het in dit bericht aangehaalde rapport betreft Gartner, Marktgids voor Salesforce-leveranciers van 17 november 2016

Vrijwaring van Gartner

Gartner beveelt geen enkel/e leverancier, product of dienst aan die gepresenteerd worden in de wetenschappelijke publicaties en raadt technologiegebruikers niet aan om alleen leveranciers met de hoogste beoordelingen of een andere omschrijving te selecteren.  Onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en dienen niet als feitelijke verklaringen te worden opgevat. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af, met inbegrip van alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Magnet 360

Magnet 360 is een onderdeel van Mindtree en is al sinds 2004 een partner van Salesforce. Het bedrijf kreeg in 2015 de Platinum-status. We helpen toekomstgerichte bedrijven om hun belangrijkste doelgroepen te betrekken bij de stimulering van groei, behoud van klanten en doeltreffendheid, waarmee waardevolle zakelijke resultaten worden behaald. Door optimaal gebruik te maken van het Salesforce-platform en een iteratief levermodel helpen we bedrijven om slimmer te werken en snel waarde te leveren aan hun organisaties. We hebben onze innovatieve cross-cloud-oplossingen al aan diverse klanten in verschillende bedrijfstakken geleverd. Onze expertise ligt vooral in de financiele dienstverlening, gezondheidszorg, CPG, detailhandel, productie en media.

Over Mindtree

Mindtree [NSE: MINDTREE] levert digitale transformatie- en IT-diensten, van ideeenvorming tot uitvoering, waarmee klanten van Global 2000 hun concurrenten kunnen overtreffen. Mindtree is 'digitaal geboren' en heeft een flexibele, op samenwerking gerichte benadering in het creeren van op maat gemaakte oplossingen voor de hele digitale waardeketen. Tegelijkertijd helpt onze uitgebreide expertise op het gebied van infrastructuur en applicatiebeheer uw IT te optimaliseren tot een strategisch middel. Of u uw bedrijf nu moet differentieren, uw bedrijfsfuncties wilt vernieuwen of de omzetgroei wilt versnellen, wij kunnen u ermee helpen. Ga naar http://www.mindtree.com voor meer informatie.

Mediacontact:
Courtney Algeo