BK ingenieurs stelt Raad van Commissarissen in

21 februari 2017 - In het kader van een voortgaande professionalisering heeft BK ingenieurs de Raad van Advies omgezet in een Raad van Commissarissen. Die wordt gevormd door Gerrit Waardenburg en Jaap Eringa en richt zich primair op zaken als personeelsbeleid, mogelijke bedrijfsovernames, risicomanagement en financiën.

BK ingenieurs telt ruim 200 werknemers, verdeeld over acht vestigingen in Nederland, één in België en één op Curaçao. Het is een van de grotere zelfstandige allround ingenieursbureaus. Het hoofdkantoor staat in IJmuiden. Mede door de aanhoudende groei van BK ingenieurs werd een aanpassing van het bestuursmodel noodzakelijk geacht.

Commissaris Gerrit Waardenburg is voormalig directeur van Slokker Bouwgroep. In het verleden werkte hij samen met BK ingenieurs dat hij nu als commissaris met zijn ervaring en contacten van dienst is. Jaap Eringa is directeur van Boval (brancheconsultant op het gebied van advisering en financiële dienstverlening) en brengt als commissaris vooral kennis van de financiële en bancaire wereld in.

De Raad van Commissarissen van BK ingenieurs is benoemd voor een periode van vier jaar met een optie op nog eens vier jaar en komt jaarlijks minimaal vijf keer bijeen. De directie van BK ingenieurs wordt gevormd door Bert Zijl en Ronald Kaasenbrood.

Geplaatst in:

Voor aanvullende informatie kan contact worden opgenomen met directeur Ronald Kaasenbrood, telefoon 088-3212603 of ronald.kaasenbrood@bkingenieurs.nl

BK ingenieurs is een allround ingenieurs- en adviesbureau (opgericht in 1990, 220 werknemers) met acht vestigingen in Nederland, één in België en één op Curaçao. Het hoofdkantoor staat in IJmuiden. BK ingenieurs biedt diensten op het gebied van onder meer bodem, asbest, civiele techniek, vastgoedbeheer, maritiem en offshore, duurzaamheid, vergunningenmanagement, arbo en veiligheid, bouw- en milieuadvies, opleidingen, omgevingsmanagement, detachering, geluid en trillingen en projectmanagement. Ook neemt BK ingenieurs projecten aan, van planfase tot bouwrijp opleveren.

BK ingenieurs

IJmuiden