Defensie vakbonden presenteren schokkende resultaten onderzoek

Op dinsdag 21 februari presenteren de gezamenlijke Defensie vakbonden de schokkende resultaten van een onderzoek onder het defensiepersoneel. De belangrijkste onderzoeksvragen waren: Hoe kijken defensiemedewerkers tegen de defensieorganisatie aan en wat zijn hun ervaringen met goed werkgeverschap, vertrouwen en veiligheid.

De persconferentie vindt plaats om 11.00 uur.

De persconferentie vindt plaats op dinsdag 21 februari om 11.00 uur in Nieuwspoort in de Van der Poelzaal. U aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld. Indien u in de gelegenheid bent om aanwezig te zijn, laat dit even weten door dit te melden bij Jean Debie j.debie@mijnvbm.nl, tel. 0651579760.

Indien u interview-verzoeken heeft dan gelieve deze te melden bij Anne-Marie Snels asnels@afmp.nl tel. 0651525424

Leon van der Hulst, voorzitter ACOM
Anne-Marie Snels, voorzitter AFMP