100 Sallandse sportclubs scoren samen meer dan Euro 36.000,-

De afgelopen maanden konden sportclubs en verenigingen weer meedoen met de Salland Clubactie. Samen scoorden zij maar liefst Euro 36.050,-. Salland Zorgverzekeringen feliciteert alle verenigingen en clubs met dit mooie resultaat.

Een steuntje in de rug
Samen scoorden de clubs Euro 36.050,-, waarvan A.B.S. Bathmen het hoogste bedrag (Euro 2.800,-) ontving, gevolgd door SC Overwetering met Euro 2.120,-. SV Terwolde scoorde Euro 1.530, DVV Sallandia en SV Schalkhaar haalden ruim Euro 1.300,-. Voor veel verenigingen biedt de Salland Clubactie een extra steuntje in de rug. Zo ook voor IJsbaanvereniging De Bosbaan: "Een mooie bijdrage voor een nieuwe pomp".

Bijzonder om te noemen is SV CCW '16, die dit jaar voor het eerst meedeed. Zij wist een mooi bedrag van Euro 500,- te scoren. En ook een wat kleinere vereniging als Atletiek Vereniging Holten (200 leden) heeft goede zaken gedaan met een bedrag van Euro 450,-. Naast sponsorbedragen deelt Salland Zorgverzekeringen dit jaar ook iets anders uit; een goed gevulde EHBO-tas. Iets wat iedere vereniging goed kan gebruiken, maar hopelijk niet te vaak nodig heeft.

Over de Salland Clubactie
Met de Salland Clubactie kunnen sportclubs een steuntje in de rug bij elkaar sparen. Voor elk lid dat een zorgverzekering afsluit bij Salland Zorgverzekeringen (met korting) krijgen zij namelijk een bedrag. En de leden maken ook nog eens kans op een jaar gratis lidmaatschap. Met de bekendmaking van de bedragen sluit Salland Zorgverzekeringen de clubactie 2016 af. Sportclubs die in 2017 ook mee willen doen, kunnen zich aanmelden via www.salland.nl/clubactie.

Over Salland Zorgverzekeringen
Salland Zorgverzekeringen staat voor goede zorg in de Sallandse regio. Dit doet de regionale zorgverzekeraar door de gezondheid van haar verzekerden centraal te stellen in haar denken en doen. Zij is dan ook trots op de samenwerking met maar liefst 100 sportclubs. Deze clubs zetten mensen namelijk letterlijk in beweging en dat is precies de missie van de zorgverzekeraar.

Salland Zorgverzekeringen is onderdeel van Eno Zorgverzekeraar. Neem voor meer informatie over dit bericht contact op met:

Nynke Wiersma, woordvoerder Eno
Telefoon: (0570) 68 72 55 en 06 13 98 62 47