IoT-Oplossingen van Fleet Complete nu verkrijgbaar via T-Mobile Oostenrijk

TORONTO, February 15, 2017 /PRNewswire/ --

Fleet Complete betreedt de Oostenrijkse markt in het kader van zijn Europese expansiestrategie

Fleet Complete(R), leider in telematica voor wagenparken en mobile workforce-technologie, maakt bekend dat het een samenwerking is aangegaan met T-Mobile Oostenrijk, een van de meest prominente mobiele providers van Europa. De twee koplopers in IoT-producten en -diensten gaan gezamenlijk een nieuwe reeks van beheeroplossingen aanbieden die bedrijven verbinden met alle voertuigen van hun wagenpark, mobiele apparaten en medewerkers in het veld.

De T-Mobile Fleet Complete-oplossing stelt ondernemers en wagenparkbeheerders in staat om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, efficientere beslissingen te nemen ten aanzien van de planning en daarnaast het transport- en het bedrijfsresultaat te verbeteren. "De oplossing zet de gecombineerde kracht van twee IoT-dienstenplatforms van wereldformaat in om een uitmuntende klantenervaring te bieden", aldus Sjors de Kruijf, VP Sales & Marketing bij Fleet Complete Europe. "We begrijpen de specifieke behoeften en problemen van onze klanten in Nederland, Belgie en Oostenrijk. Dat is de reden waarom we ervoor hebben gekozen om in zee te gaan met de beste mobiele carrier in de regio."

"Ons doel is om onze klanten te helpen om nog succesvoller zaken te doen", zegt Maria Zesch, de CCO van T-Mobile Austria. "Met T-Mobile Fleet Complete bieden we een geintegreerd en allesomvattend platform aan dat net zo flexibel is als de behoeften van onze klanten. Deze oplossing wordt ondersteund door het netwerk en de infrastructuur van T-Mobile Oostenrijk. Dit biedt onze klanten forse meerwaarde en stelt hen in staat om de dienstverlening aan hun eigen klantenbestand te verbeteren."

Fleet Complete behoort tot de marktleiders in Noord-Amerika. Het bedient wereldwijd meer dan 8.000 bedrijven. Het bedrijf neemt een prominente rol binnen de branche in dankzij exclusieve samenwerking met telecomgiganten zoals Telux in Canada, AT&T in de Verenigde Staten en Telstra in Australie. De samenwerking met T-Mobile Oostenrijk biedt klanten van Fleet Complete toegang tot een veilig en stabiel netwerk van een grote mobiele operator met meerdere distributiepunten. Dit wordt naadloos aangevuld met de toonaangevende oplossingen en gepersonaliseerde klantenondersteuning van Fleet Complete.

"We zijn verheugd om T-Mobile als nieuwe business partner in Europa te verwelkomen", aldus Tony Lourakis, de CEO van Fleet Complete. "Onze bedrijfsculturen lijken sterk op elkaar. We streven ernaar om de best mogelijke gebruikservaring te bieden en onze klanten te helpen om succes te boeken. Ik ben ervan overtuigd dat deze samenwerking Oostenrijkse bedrijven in staat stelt om optimaal van deze voordelen te profiteren."

Over T-Mobile Oostenrijk

T-Mobile Oostenrijk is de op een na grootste aanbieder van mobiele telecommunicatiediensten van Oostenrijk. Het heeft 4,3 miljoen klanten en circa 1.300 werknemers. De merken T-Mobile en tele.ring richten zich op uiteenlopende doelgroepen, van consumenten met smartphones tot eenmansbedrijven en grote ondernemingen.

Als onderdeel van de Deutsche Telekom Group profiteert T-Mobile van het innovatievermogen en de financiele stabiliteit van een van 's werelds grootste telecomspelers. In boekjaar 2015 rapporteerde dit concern een omzet van 69,2 miljard euro. T-Mobile Oostenrijk fungeert binnen de Deutsche Telekom Group onder meer als expert in machine-to-machine (M2M)-communicatie en biedt daarnaast een breed scala aan zakelijke cloud-diensten aan.

David Prusinski
EVP, Sales and Marketing, Fleet Complete