Online.nl investeert in toegankelijkheid klantenservice

Online.nl heeft een ambitieuze optimalisatie-roadmap opgesteld. De stip op de horizon: optimaliseren van de dienstverlening naar onze klanten. Nu de verhuizing naar het stabiele en toekomstvaste KPN netwerk is afgerond, is het tijd voor de volgende verbeterslag: het vergroten van de toegankelijkheid van de Online.nl klantenservice. Dat gebeurt niet toevallig op 14 februari...

"Elke dag doen we met liefde ons best om onze service hoog te houden" zegt Country Manager Fedor Hoevenaars. "En Valentijnsdag is natuurlijk hét moment om onze klanten te laten weten hoe blij we met ze zijn. Niet met een éénmalig kaartje, geurtje of bloemetje, maar door structurele verbeteringen door te voeren die klanten concreet voordeel opleveren. Zo wordt het gesprekstarief voor bellen naar onze klantenservice op 14 februari definitief afgeschaft. Als mensen vragen hebben of tegen een issue aanlopen, willen we niet dat ze daar extra kosten voor maken." Klanten kunnen Online.nl vanaf nu bereiken via 088 0038500 (lokaal tarief). Hebben ze ook bellen van Online.nl dan kunnen ze gratis contact opnemen via het nummer 1200.

Groeiend aandeel webcare
Parallel aan het afschaffen van het beltarief, wordt geïnvesteerd in webcare. Hoevenaars: "Steeds meer klanten geven de voorkeur aan digitaal contact. Vooral de jongere generatie is behoorlijk 'screen-minded'. Zij vinden het vaak makkelijker om snel even een berichtje te sturen dan om 'ouderwets' in de telefoon te klimmen. Overigens zitten onze webcare professionals zeven dagen per week voor onze klanten klaar, dus ook op zondag. Handig voor mensen die door de week bijvoorbeeld studeren of werken."

Over Online.nl
Online.nl is een merk van de M7 Group S.A., de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor B2C en B2B. Met de brands Online.nl en CanalDigitaal in Nederland, TV Vlaanderen en TéléSAT in België, AustriaSAT en HD Austria in Oostenrijk en Skylink in Tsjechië en Slowakije, bedient zij ruim 3 miljoen klanten.

Voor achtergrondinformatie, interviewverzoeken en/of vragen, kunt u contact opnemen met Sandra Groeneveld: 065 2789 6553 of sandra.groeneveld@eviso.nl.

Online.nl

Hilversum