Care Autoschade Zaandam naar Martin Schilder Groep.

9 februari 2017 - De activiteiten van Care Autoschade Alkmaar en Zaandam zijn overgenomen door het Noord-Hollandse familiebedrijf Martin Schilder Groep. Het schadeherstelbedrijf in Zaandam wordt met deze overname voortgezet onder de nieuwe naam Schadenet Zaandam. Martin Schilder heeft al drie schadeherstelbedrijven en bouwt deze positie nu verder uit in de Zaanstreek.

Care Autoschade Alkmaar en Zaandam waren onderdeel van het grootste autoschadeherstelbedrijf in Nederland, Care Schadeservice. Dat leed de afgelopen jaren een miljoenenverlies, mede als gevolg van de teruglopende markt en een groot aantal overnames die het bedrijf deed. In januari is Care Schadeservice failliet verklaard waarna 13 ondernemers (allen lid van de keten Schadenet) 50 voormalige Care-vestigingen overnamen.

Met vestigingen in Alkmaar, Beverwijk en Hippolytushoef is Martin Schilder al langere tijd franchisenemer van Schadenet, een landelijk netwerk van autoschade-herstelbedrijven. Schadenet biedt op basis van een efficiënte bedrijfsvoering hoogwaardig autoschadeherstel tegen een scherpe prijs en werkt voor alle verzekerings- en leasemaatschappijen. De schadebedrijven van Martin Schilder zijn gecertificeerd conform ISO 9001, ISO 14001, Duurzaam Repareren en Erkend Duurzaam.

De klanten van Care Autoschade in de Zaanstreek en Amsterdam kunnen voortaan terecht bij de nieuwe Schadenet-vestiging aan de Schellingweg 11 in Zaandam. Martin Schilder zal deze vesting de komende tijd verder uitbouwen en professionaliseren. Het regelen van een afspraak of prijsopgave kan overigens rechtstreeks via de website: https://www.schadenetzaandam.nl/maak-een-afspraak/

Geplaatst in:

Voor aanvullende informatie kan bij Martin Schilder contact worden opgenomen met Tim Scheffer (manager schadebedrijven): timscheffer@martinschilder.nl of 072-5671317.

Voor algemene informatie zie https://www.martinschilder.nl

Martin Schilder Groep is in tachtig jaar uitgegroeid tot een omvangrijk bedrijf binnen de automotive. Naast verkoop en onderhoud van de merken Audi, SEAT, ŠKODA, FIAT en Volkswagen biedt de Martin Schilder Groep een totaalpakket aan diensten, zoals fleetsales, leasing, autoverhuur, schadeherstel, bedrijfswageninrichting, financiering, verzekering en takel- en bergingsdiensten. Het bedrijf heeft vestigingen in Alkmaar, Bergen, Haarlem, Heemskerk, Heemstede, Schagen, Den Helder en Heerhugowaard.

Martin Schilder Groep

Alkmaar