Alle Film1 kanalen nu te zien bij Online.nl

Online.nl en Film1 hebben de handen ineengeslagen. Alle Film1 kanalen (Film1 Première, Film1 Action, Film1 Drama, Film1 Family en Film1 Sundance) zijn aan het aanbod van de provider toegevoegd.

Volgens Country Manager Fedor Hoevenaars is Film1 een waardige opvolger van HBO dat zich onlangs uit Nederland terugtrok. "Online.nl klanten kunnen hun honger naar films en series weer helemaal stillen. Film1 biedt een mooie mix van recente blockbusters en meer filmhuis-georiënteerd aanbod. Op vijf reclamevrije zenders. En via de video on demand catalogus die in rap tempo wordt gevuld. Een zeer complete propositie dus, waar we alle filmfans een enorm plezier mee doen."

Over Online.nl
Online.nl is een merk van de M7 Group S.A., de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor B2C en B2B. Met de merken Online.nl en CanalDigitaal in Nederland, TV Vlaanderen en TéléSAT in België, AustriaSAT en HD Austria in Oostenrijk en Skylink in Tsjechië en Slowakije, bedient zij ruim 3 miljoen klanten.

Voor achtergrondinformatie, interviewverzoeken en/of vragen, kunt u contact opnemen met Sandra Groeneveld, Marketing Communicatie Online.nl: 06-27896553 of [sandra.groeneveld@eviso.nl].
Het abonnement, inclusief on demand catalogus, kost 15 euro per maand.

Online.nl

Hilversum