IV keten Rijksoverheid contracteert Marosel als Opleidingsintermediair

De IV keten Rijksoverheid heeft Marosel B.V. uit De Meern gecontracteerd als intermediair opleidingen voor het verzorgen van het totale opleidingsmanagement voor het perceel opleidingsintermediair van deze Rijksdienst. Marosel kwam bij de beoordeling van de inschrijving op dit perceel als economisch meest voordelig uit de bus. De overeenkomst wordt mogelijk na twee jaar verlengd met tweemaal één jaar.

Met de gunning van dit perceel gaat Marosel circa 80 Rijksdiensten de komende twee jaar ontzorgen op alle IV keten opleidingen, die niet binnen een vooraf gespecificeerde opleidingscategorie vallen. De Belastingdienst, Rijkswaterstaat, en de Nederlandse Politie zijn enkele diensten die binnen deze overeenkomst vallen.

Transparantie en meer acteren vanuit een partnership zijn de belangrijkste redenen om voor Marosel te kiezen. Daarnaast is de ervaring die Marosel de afgelopen 10 jaar heeft opgedaan met het volledig ontzorgen van haar klanten, een belangrijke reden. Marosel is al leverancier van verschillende overheidsdiensten en heeft haar positie binnen de Rijksoverheid hiermee verder verstevigd.

Marosel kan door haar grote kennis van de opleidingsmarkt een zeer belangrijke steunpilaar zijn bij het verder inrichten van het opleidingsmanagement van de medewerkers van de verschillende diensten.

Ellen Fuld, commercieel directeur van Marosel: "Sinds de oprichting van Marosel hebben we steeds voor ogen gehad dat we als partner onze klanten willen ontzorgen met als ultieme doel het optimale rendement uit talent te kunnen halen. We bouwen onze dienstverlening gestaag uit. We zijn erg blij in het in ons gestelde vertrouwen en zullen de komende jaren verder bouwen aan ons partnerschap met deze mooie Rijksorganisaties."

Marosel is sinds 2006 uitgegroeid tot een belangrijke partner van diverse organisaties voor het totaal ontzorgen op het gebied van opleidingsmanagement en opleidingsvraagstukken. Marosel verzorgt o.a. ook het opleidingsmanagement van SSC ICT, DICTU, British Telecom, Vektis en The Human Network.

Informatie via Ellen Fuld of Rob Verboom via 088-6276735

Marosel B.V.