ASI gekozen tot XEROX Multi Brand Partner van het jaar

Jonge Nijmeegse ondernemer Bram Derks (32): 'Volgend jaar staan we hier weer op het podium!'

De Nijmeegse leverancier van printoplossingen, ASI, is gekozen tot Xerox Multi Brand Partner of the Year 2017 en is daarmee de best presterende multi branded partner van Xerox in Nederland. Het jonge en snelgroeiende bedrijf faciliteert in slimme print- en documentoplossingen voor bedrijven. Tijdens de jaarlijkse partner kick-off in de Amsterdamse Harbour Club nam de 32-jarige directeur Bram Derks de award in ontvangst van Wilco van Bezooijen, Xerox Country General Manager.

Bram Derks: 'Wij werken iedere dag keihard om onze klanten van de beste oplossingen te voorzien en de beste service te verlenen. Deze award is een kroon op het harde werk en de groei die we hebben meegemaakt in 2016. Deze titel gaan we aankomend jaar met verve verdedigen, zodat we volgend jaar weer op het podium komen te staan. Daar kunnen jullie op rekenen!'.

Groei
Xerox is lovend over de aanpak van ASI. Bram Derks: 'Wij richten ons met het gehele portfolio van Xerox (hardware en solutions) met name op nieuwe klanten, waar nog een enorme groei in te behalen is. Met de juiste inzet van mensen en machines, zijn we in staat om alle bedrijven, van klein tot groot, te voorzien van de juiste oplossing. Meegaan met de ontwikkelingen van markt, maar wel jezelf blijven is voor ons cruciaal gebleken. ASI legt de focus op de toegevoegde waarde bij onze klanten en het leveren van kwaliteit zorgt voor een hoge klanttevredenheid.'

Samen met de ontwikkelingen die Xerox voor ogen heeft de komende jaren, kan ASI nog meer kwaliteit, service en maatwerk oplossingen bieden die bij ieder bedrijf zorgen voor optimalisatie van de werkprocessen en de juiste inzet van apparatuur.

Over ASI Document Management
We groeien snel, werken hard en hebben veel plezier. We hebben de ambitie om de nummer 1 aanbieder van Nederland te worden als het gaat om het bieden van afdrukapparatuur en document oplossingen. ASI Document Management zorgt er dagelijks voor dat bedrijven voordeel hebben van de technologische ontwikkelingen op het gebied van printen, scannen, kopiëren en het verwerken van documenten. We zijn op de hoogte van de laatste trends op het gebied van digitalisering en we weten wat er bij onze klanten speelt. Kijk voor meer informatie op http://www.asi-consultants.nl/.

Geplaatst in:

A.S.I. Document Management