30% van de zakenreizigers zou een minder betaalde baan accepteren als dat betekent dat ze meer kunnen reizen voor werk, onthult Booking.com Business

AMSTERDAM, January 25, 2017 /PRNewswire/ --

Bedrijven moeten rekening gaan houden met een nieuw type zakenreiziger die nieuwe
ervaringen verkiest boven traditionele arbeidsvoorwaarden
Nieuw onderzoek in opdracht van Booking.com Business [http://www.booking.com/business.html ] laat zien dat maar liefst 30% van de zakenreizigers een minder betaalde baan zou accepteren als dat zou betekenen dat ze meer kunnen reizen voor hun werk. Het onderzoek toont aan dat werkgevers reizen voor werk mogelijk zelfs onderwaarderen als instrument om te onderhandelen tijdens gesprekken met potentieel talent, om werknemers te motiveren of zelfs om werknemers te behouden.
Ripsy Bandourian, Director of Product Development, Booking.com Business licht toe: "Zakenreizen worden niet langer gezien als verloren tijd of een zakelijk ongemak, maar worden steeds vaker beschouwd als een kans om de horizon te verbreden. De hedendaagse werknemer is mobieler en flexibeler en vaker op zoek naar een combinatie tussen zakenreizen en vakanties: zakenvakanties."
Ze verwachten dan ook dat werkgevers gelijke tred houden met hun behoefte aan meer flexibiliteit. Daarom richt Booking.com Business zich op het leveren van een breed scala aan accommodatiemogelijkheden voor zakenreizigers. Het wordt zakelijke reizigers makkelijk gemaakt om eenvoudig een zakelijk verblijf te vinden, ervaren en beheren."
Lees het volledige onderzoek hier [https://news.booking.com/nl ].
Newsroom Booking.com [https://news.booking.com/nl ]
Over Booking.com [http://www.booking.com ] Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatietype - van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterrenketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen - nooit. De website van Booking.com is beschikbaar in 40 talen, biedt meer dan een miljoen hotels en andere accommodaties, waaronder meer dan 570.000 vakantiewoningen, en beslaat meer dan 104.000 bestemmingen in 225 landen en territoria. Booking.com heeft meer dan 20 jaar ervaring en een team van meer dan 13.000 toegewijde werknemers in 187 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring.
Booking.com B.V., opgericht in 1996, bezit en beheert Booking.com(TM), is onderdeel van The Priceline Group ​​. Volg ons op Twitter [http://www.twitter.com/bookingcom ], Google+ [https://plus.google.com/+Bookingcom ] en Pinterest [http://pinterest.com/bookingdotcom ], 'like' ons op Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ], of ontdek meer op http://www.booking.com .

CONTACTGEGEVENS
Edelman