EMS: Nadcap-accreditatie verkregen

ALMELO, Nederland, January 25, 2017 /PRNewswire/ --

Het Nederlands-Duitse engineeringbedrijf EMS biedt nu warmtebehandeling en vacuüm-hardsoldeerdiensten voor de lucht- en ruimtevaartindustrie na een succesvolle accreditatie door Nadcap.
EMS levert nu producten en diensten voor de lucht- en ruimtevaartindustrie na een succesvolle accreditatie door Nadcap. De certificatie werd verkregen op 20 januari 2017, na een intensieve evaluatie van alle gebruikte apparatuur en productieprocessen, procedures en beheersmaatregelen. Deze accreditatie geeft klanten uit de luchtvaartindustrie een onafhankelijk en betrouwbaar bewijs dat EMS werkt volgens de hoogste mondiale normen voor deze processen.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/460154/EMS_Nadcap.jpg )

40 jaar ervaring in warmtebehandeling en vacuüm-hardsolderen
"Onze klanten vertrouwen op de 40 jaar ervaring die EMS heeft op het gebied van geavanceerde warmtebehandeling en vacuüm-hardsolderen", legt de Managing Director van EMS, Pieter Folkers, uit. "We hebben zowel vacuüm- als atmosferische ovens en bieden een compleet portfolio aan warmtebehandelingen en hardsoldeermogelijkheden voor zeer verschillende componenten, die voldoen aan de eisen van onze klanten. De onafhankelijke accreditatie van Nadcap geeft blijk van ons vermogen om op een gecontroleerde en voorspelbare manier geavanceerde product- en proceseisen te vervullen".
EMS kan terugblikken op meer dan 40 jaar industriële ervaring. In 2016 is het bedrijf na ontvangst van de EN 9100-certificering voor "hardsolderen en warmtebehandeling van onderdelen voor de luchtvaart" toegetreden tot de luchtvaartmarkt.
contact@ems-evolves.com
Twitter: @EMS_evolves