International Signs and LED Exhibition (ISLE) 2017 presenteert trendy onderwerpen uit de LED- en reclame-industrie

GUANGZHOU, China, 24 januari 2017 /PRNewswire/ -- De International Signs and LED Exhibition (ISLE) 2017, een van de grootste reclame- en LED-handelsbeurzen in China, wordt van 15 tot en met 18 februari gehouden in het Canton Fair Complex in Guangzhou. ISLE presenteert meer dan 20 professionele forums, topbijeenkomsten, nieuwe productlanceringen van mondiale toonaangevende bedrijven zoals Absen, speciale wedstrijden en productdemonstraties van meer dan 1600 industriële leiders.

Foto - http://mma.prnewswire.com/media/460396/ISLE_2017.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/460396/ISLE_2017.jpg]

ISLE volgt de ontwikkelingen binnen de LED- en reclame-industrie op de voet. Experts en leiders uit verschillende vakgebieden, zoals reclame, technologie en kunst, waaronder de Chinese topontwerper van reclameborden professor Chen Dan, zullen naar verwachting de show bijwonen en keynote speeches geven over het ontwerpen en produceren van reclameborden, advertentieontwerp en productie en verlichtingskunst.

- Ontwerp en productie van reclameborden

De eerste beurs en prijsuitreiking voor Bijzonder Ambachtswerk "Graveren in China" & Branche Trendforum zal worden gehouden op 16 februari. Aanwezigen kunnen de opkomende technologieën bekijken die worden geïmplementeerd in het ontwerp en de productie van reclameborden, zoals houtsnijwerk, fijn graveren van metaal, PVC graveren, graveren in 3D, perforeren, graveren van hars, miniatuur graveren en graveren met achtergrondverlichting.

- Advertentieontwerp

Op 15 februari presenteert ISLE ook bijzondere werken uit Chinaʹs reclame-industrie. Deze stukken zijn geselecteerd uit de Guangdong Bijzondere Reclamewerken Tentoonstelling en Printadvertentieswedstrijd die al 23 jaar succesvol wordt georganiseerd door de Guangdong Provincial Advertising Association.

- Verlichtingskunst

Bovendien is op 15 februari 2017 de prijsuitreiking van de eerste China Display Ruimte-ontwerpwedstrijd in de Zuid-Chinese subdivisie en het derde China Kunst en Technologie Topforum. Dit zal deelnemers trekken van universiteiten van over de hele wereld maar ook vertegenwoordigers van gerenommeerde verlichtingsbedrijven en ontwerpbureaus.

"ISLE is altijd een prestigieus evenement op het gebied van internationale reclameborden en LED," aldus dhr. Lee Yingjie, directeur van ISLE. "Wij zijn al jarenlang toegewijd aan het integreren van industriële middelen zodat exposanten en kopers ideeën kunnen uitwisselen, nieuwe trends kunnen oppikken en een blik op de toekomst kunnen werpen."

Over ISLE

De International Signs and LED Exhibition (ISLE) 2017 wordt georganiseerd door Canton Fair Advertising Co., Ltd. en China Foreign Trade Guangzhou Exhibition General Corp (CFTE). Het wil de LED-industrie een volledig geïntegreerd chain solution platform bieden van professionele, charismatische en intelligente reclameborden.

Kijk voor meer informatie op http://www.isle.org.cn/en/ [http://www.isle.org.cn/en/]

CONTACT:Linda Chenchenyanhui@cantonfairad.com [mailto:chenyanhui@cantonfairad.com]+86-20-8926-8256

Photo: http://mma.prnewswire.com/media/460396/ISLE_2017.jpg

International Signs and LED Exhibition