La Vie Utrecht wint nationale titel 'Beste Trainingslocatie van 2016'

Op maandag 23 januari zijn tijdens het jaarlijkse Meetings Business Event de Awards voor de beste MICE-locaties en -bedrijven van Nederland uitgereikt. De MEETINGS (r) Awards is hét congres voor alle MICE-professionals in Nederland en Vlaanderen.Tijdens de feestelijke uitreiking in Slot Zeist zijn de winnaars van de 7 categorieën bekend gemaakt La Vie Meeting Center Utrecht won in november al de Award Beste Trainingslocatie regio midden Nederland en ontving tijdens de uitreiking ook de nationale 1e prijs en mag zich daarmee een jaar lang 'Beste Trainingslocatie van het Jaar 2016' van Nederland noemen.

Service
"Het is erg bijzonder dat La Vie Meeting Center ten tijde van een ingrijpende verbouwing, waarbij het Meeting Center zowel aan de binnen- als buitenkant volledig is vernieuwd, honderden stemmen van gasten en relaties heeft gekregen. Ik ben ervan overtuigd dat de medewerkers van La Vie Meeting Center met hun hartverwarmende service het verschil maken om bijeenkomsten tot leven te brengen. Gedurende de verbouwing hebben de medewerkers het vertrouwde serviceniveau én het thuisgevoel voor de gasten weten te behouden. Met als 'kroon' op hun werk de Award voor Beste Trainingslocatie van 2016", aldus Gitta Jacobs, Directeur La Vie Meeting Center.

La Vie Meeting Center
La Vie Meeting Center biedt 53 zaaloplossingen geschikt voor bijeenkomsten van 2 tot 200 deelnemers. Niet alleen is het interieur en exterieur vernieuwd, ook is er stevig geïnvesteerd in de nieuwste audio visuele middelen, dimbare LED verlichting en een supersnel Wi-Fi netwerk. Aanvullende services zoals de All-Cable-Available-Service, de handige Personal Service App én de gemiddeld met een 8.4 beoordeelde lunch zorgen er voor dat trainers steeds weer terug willen komen. La Vie Meeting Center ligt op steenworp afstand van de beroemde grachten en biedt een 360 graden uitzicht over hartje Utrecht. "Door het vele licht en de grote ramen 'halen we de stad echt binnen'. Dat levert een ongekende positieve vibe op voor onze bezoekers", aldus Jacobs. Met de ligging naast het compleet vernieuwde Utrecht CS en de aanwezigheid van een inpandige parkeergarage is La Vie Meeting Center uitstekend bereikbaar.

Rondleiding
Nu de grootschalige renovatie voltooid is, is La Vie Meeting Center klaar voor de toekomst! Op 9 februari zal het vernieuwde La Vie Meeting Center samen met genodigden feestelijk heropend worden. Wilt u meer informatie over La Vie Meeting Center of een afspraak maken voor een vrijblijvende rondleiding? Neem dan telefonisch contact op via 030 - 234 00 88 of per e-mail via welkom@lavieutrecht.nl.

Regardz
La Vie Meeting Center is aangesloten bij Regardz.nl. De visie van Regardz is dat mensen elkaar blijven ontmoeten. De kracht van de persoonlijke ontmoeting zal nooit verdwijnen en zal nooit digitaal worden. "Persoonlijke ontmoetingen zijn vaak het begin van iets nieuws. Ontmoeten we vaker doen is onze boodschap. De missie van Regardz is om mensen samen te brengen die elkaar persoonlijk willen ontmoeten voor een training, een opleiding, een vergadering, een feest of een andere bijeenkomst," aldus Luc van Bussel, CEO van Regardz Hospitality Group B.V.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gitta Jacobs via 06 - 52 52 74 86 of gitta.jacobs@lavieutrecht.nl.

Bekijk ook de websites www.lavieutrecht.nl en Regardz.nl
U kunt La Vie Meeting Center tevens volgen op Twitter, Facebook en LinkedIn.

Foto's kunnen vrij gebruikt worden. Gitta Jacobs, directeur La Vie, staat in het midden.

La Vie Meeting Center