Airborne Wireless Network en Air Lease Corporation tekenen overeenkomst voor strategisch marketingpartnerschap

LOS ANGELES, 18 januari 2017 /PRNewswire/ -- ACCESSWIRE -- Airborne Wireless Network (OTCQB: ABWN) en Air Lease Corporation hebben vandaag bekend gemaakt dat ze een overeenstemming hebben bereikt met betrekking tot een strategisch marketingpartnerschap voor het door Airborne Wireless Network voorgestelde draadloze breedbandnetwerk dat is geregistreerd onder het handelsmerk Infinitus Super Highway(TM).

Airborne Wireless Network werkt aan de ontwikkeling van de Infinitus Super Highway(TM) waarbij wordt nagedacht over het aanbieden van een zeer snel draadloos breedbandnetwerk via de lucht door commerciële vliegtuigen in de lucht in te zetten als repeaters, zodat er breedbandsignalen van het ene vliegtuig naar het andere kunnen worden verzonden en ontvangen.

Onder de voorwaarden van de overeenkomst zal Air Lease Corporation handelen als de exclusieve marketingagent en zal de firma haar uitgestrekte netwerk van luchtvaartklanten gebruiken om de Infinitus Super Highway(TM) te marketen onder verschillende luchtvaartmaatschappijen wereldwijd.

Jason T. de Mos, vicepresident van Business Development en Aviation Compliance zegt: "Air Lease Corporation is een van de grootste leasemaatschappijen voor vliegtuigen ter wereld. We zijn dan ook erg blij dat ze bereid is mee te werken aan de marketing van ons systeem onder haar internationale clientèle in de luchtvaartsector en ons wil introduceren bij fabrikanten als Boeing en Airbus met als doel onze apparatuur vooraf bekabeld te kunnen leveren in elk nieuw vliegtuig. Onze samenwerking is een grote stap in de richting van verwezenlijking van onze visie omdat we van mening zijn dat onze digitale snelweg in de lucht dé logische oplossing is om het hiaat in wereldconnectiviteit op te vullen. Dit partnerschap past perfect bij onze strategie en zal zeker bijdragen aan de toekomst van draadloze connectiviteit via vliegtuigen."

Over Air Lease Corporation

ALC is een toonaangevende leasemaatschappij voor vliegtuigen en is gevestigd in Los Angeles, Californië met klanten in de luchtvaartsector wereldwijd. ALC en het team van toegewijde en ervaren professionals zijn voornamelijk bezig met de aanschaf van commerciële vliegtuigen en het leasen hiervan aan luchtvaartmaatschappijen wereldwijd via lease- en financieringsoplossingen op maat. Ga voor meer informatie naar de website van ALC: www.airleasecorp.com [http://www.airleasecorp.com/].

Over Airborne Wireless Network (OTCQB: ABWN)

Het bedrijf is voornemens een zeer snel draadloos breedbandnetwerk via de lucht te creëren door gebruik te maken van commerciële vliegtuigen in de lucht. Ieder vliegtuig dat deelneemt aan het netwerk, functioneert als een repeater of router in de lucht die breedbandsignalen verzendt en ontvangt van het ene vliegtuig naar het andere waardoor een digitale supersnelweg in de lucht ontstaat. Het bedrijf hoopt dat dit een zeer snelle breedbandinternetpijplijn wordt die de netwerkdekking verbetert. Het is niet de bedoeling van het bedrijf om consumentendekking te bieden aan eindgebruikers, maar om als wholesale-carrier te functioneren voor klanten zoals internetserviceproviders en telefonieproviders.

Op dit moment wordt connectiviteit van de wereld tot stand gebracht door gebruik van onderzeese kabels en over land lopende glasvezelnetwerken alsook satellieten. Het bedrijf is van mening dat de digitale snelweg in de lucht die het bedrijf creëert, de logische oplossing is voor het hiaat in connectiviteit. Zodra het netwerk is ontwikkeld en volledig is geïmplementeerd, zijn de toepassingsmogelijkheden vrijwel grenzeloos. Het bedrijf zou na ontwikkeling een voordelige, zeer snelle connectiviteit moeten kunnen bieden met landelijke gebieden, eilanden, schepen op zee, olieplatformen en daarnaast connectiviteit moeten bieden voor commerciële en particuliere vliegtuigen in de lucht.

Ga voor meer informatie naar: www.airbornewirelessnetwork.com [http://www.airbornewirelessnetwork.com/]

Kennisgeving met betrekking tot toekomstgerichte uitsprakenDit bericht omvat 'toekomstgerichte uitspraken' binnen de betekenis van de safe harbor-bepalingen van de U.S. Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Deze uitspraken zijn gebaseerd op de huidige overtuigingen en verwachtingen van het management en kunnen worden beïnvloed door aanzienlijke risico's en onzekerheden. Als onderliggende veronderstellingen onjuist blijken te zijn of als er risico's en onzekerheden ontstaan, kunnen de daadwerkelijke resultaten wezenlijk verschillen van de verwachtingen die uiteen zijn gezet in deze toekomstgerichte uitspraken. Tot deze risico's en onzekerheden behoren, maar zijn niet gelimiteerd tot, de beschikbaarheid van kapitaal; de inherente onzekerheden die gepaard gaan met de ontwikkeling van nieuwe producten of technologieën; het functioneren als ontwikkelingsfasebedrijf; ons vermogen om de extra financiering te krijgen die we nodig hebben om de ontwikkelingsplannen voor ons bedrijf en het product na te streven; ons vermogen om producten op basis van ons technologieplatform te ontwikkelen en op de markt te brengen; de algemene situatie binnen de sector; algemene economische factoren; de impact van regelgeving binnen de sector; technologische vooruitgang; nieuwe producten en patenten die door concurrenten worden verwezenlijkt; problemen of vertragingen in het productieproces, afhankelijkheid van de efficiëntie van de patenten van het bedrijf en de blootstelling aan procesvoering, waaronder octrooiprocesvoering en/of regelgeving.

Contact:Robert HaagIRTH Communications Telefoon: +1 866 976 4784ABWN@irthcommunications.com [mailto:ABWN@irthcommunications.com]

Airborne Wireless Network

Web site: http://www.airbornewirelessnetwork.com/