Michael Porter naar Nederland voor het Value Based Healthcare congres

Op 11 mei 2017 organiseert Stichting Digitalezorg.nl het congres over Value Based Healthcare in het Beatrix Theater in Utrecht. Een van onze speciale gasten is Harvard professor Michael Porter, de gedachtevader van Value Based Healthcare.

In het dagvullende programma kijken we naar de belofte die Value Based Healthcare in zich heeft voor het Nederlandse zorgsysteem en wat er voor nodig is om hier succesvol mee te gaan werken. We starten de dag met een lecture van 75 minuten van Michael Porter, met aansluitend een paneldiscussie met de sprekers.

Martijn Claus, bestuurder bij Stichting Digitalezorg.nl: "Het Value Based Healthcare concept biedt veel kansen voor innovatie en kan een boost geven aan de noodzakelijke verandering in de zorg. Samen met de sprekers en deelnemers, afkomstig van alle stakeholders uit de zorg, willen we op 11 mei de verkenning starten voor Value Based Healthcare in het Nederlandse zorgsysteem. Wij zijn trots dat Professor Michael Porter ons hierbij wil vergezellen."

Op de sprekerslijst staan Bas van den Dungen (Directeur-Generaal Ministerie van VWS), Anna van Poucke (Chairman Health KPMG), Michel van Schaik (Directeur Gezondheidszorg Rabobank), professor dr. Misa Dzoljic (Rector Magnificus Nyenrode Business Universiteit), prof. dr. Marjolein Drent (St. Antonius Ziekenhuis), Diande Veldman (Directeur Patiëntenfederatie), Lies van Gennip (directeur Nictiz) en Olivier Gerrits (directeur Zorginkoop Zilveren Kruis). Nieuwe sprekers zullen worden aangekondigd op de website www.digitalezorgevenementen.nl.

Het programma wordt samengesteld in samenspraak met het wetenschappelijk team van Michael Porter en de sprekers.

Voor het volledige programma, details en inschrijving: www.digitalezorgevenementen.nl.

Geplaatst in:

StichtingDigitalezorg.nl