Server Technology benoemt nieuwe Regional Sales Manager en Senior Solutions Manager in de regio Centraal-Europa

RENO, Nevada, 10 januari 2017 /PRNewswire/ -- Server Technology kondigde vandaag de benoeming van twee nieuwe personeelsleden aan die de Internationale en Centraal-Europese regio komen ondersteunen. Andreas Rockenbauch werd benoemd als Regional Sales Manager en wordt vergezeld door Wolfgang Goretzki als Senior Solutions Manager.

http://mma.prnewswire.com/media/454011/Andreas_Rockenbauch_Server_Technology.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/454011/Andreas_Rockenbauch_Server_Technology.jpg]

Andreas Rockenbauch, die in Frankfurt, Duitsland, zal worden geplaatst, wordt verantwoordelijk voor de zaken van Server Technology in Frankrijk, DACH, Benelux, Oost-Europa en Rusland. Andreas stapt over naar Server Technology vanuit Schneider Electric, waar hij recentelijk werkzaam was als Senior Key Account Manager Colocation & Hosting Providers, hoofdzakelijk werkend met C-Level contacten. Andreas was daarvoor meer dan 10 jaar werkzaam voor APC/Schneider Electric in Duitsland, en nog eerder in zijn loopbaan, in Dublin, Ierland in verscheidene eindgebruiker-, colocatie- en verkoopkanaalfuncties.

Wolfgang Goretzki, die verantwoordelijk wordt voor het ondersteunen van het internationale team in een functie Technische Oplossingen, wordt evenals Andreas in Duitsland geplaatst. Wolfgang heeft een ijzersterke achtergrond in techniek en productmanagement, die hij heeft opgebouwd bij Cyclades, Avocent en Emerson Power. Wolfgang was meest recent werkzaam bij Emerson als Customer Engagement Director, een rol waarin hij met belangrijke cliënten samenwerkte om projecten in de wacht te slepen en complexe klantbehoeften te beheren.

Beide nieuwe personeelsleden kunnen samen veel ervaring inzetten bij Server Technology, die ze onder meer hebben opgedaan bij bedrijven zoals HP, Compaq, NEC, British Telecom, Complete Telecom en Mox Telecom.

Marc Marazzi, vice-president International Sales bij Server Technology, zei, "Wij zijn er erg blij mee dat zowel Andreas als Wolfgang bij ons in dienst zijn getreden en we zien ernaar uit om onze zakenrelaties met klanten en waardevolle partners in de verkoopkanalen in de internationale regio sterker te maken'

Over Server Technology

De experts in energiestrategieën van Server Technology ontwikkelen oplossingen voor PDU-rekken voor veeleisende datacentra in de hele wereld, van kleine technologie-startups tot Fortune 100-krachtpatsers. Meer dan 60.000 klanten wereldwijd vertrouwen op onze units voor stroomdistributie in de rekken en onze bekroonde oplossing voor stroombeheer op afstand voor een hogere densiteit, een makkelijkere capaciteitsplanning, een betere stroommonitoring en een verbeterde efficiëntie. Energie is wat we doen; u kunt ons dan ook vinden in de beste cloud- en collocatieleveranciers, vooruitdenkende labs en telecommunicatiebedrijven. De klanten van Server Technology geven constant aan dat wij een leverancier zijn van PDU's van de beste kwaliteit, met de beste klantenondersteuning en de meest waardevolle innovaties. Dat kunnen we bewijzen; we hebben meer dan 12.000 PDU-configuraties om aan de behoeften van elk datacenter te voldoen en 80% van onze PDU's worden binnen de 10 dagen verzonden. Alleen met Server Technology heeft de klant Constant Toegang tot Stroom, Steun en een Toekomstgerichte Aanpak. www.servertech.com [http://www.servertech.com/]

http://mma.prnewswire.com/media/454010/Wolfgang_Goretzki_Server_Technology.jpg [http://mma.prnewswire.com/media/454010/Wolfgang_Goretzki_Server_Technology.jpg]