NSVV Lichtcongres Outdoor "Richting in Verlichting" op 26 januari 2017

Welke (straat)verlichting hebben oudere weggebruikers nodig om goed te kunnen functioneren in het verkeer? Wat behelst de nieuwe richtlijn voor tunnelverlichting? Deze vragen en meer worden op 26 januari a.s. beantwoord op het jaarlijkse NSVV Lichtcongres. Qua locatie heeft de organisatie een primeur: de onlangs in gebruik genomen Midden Nederland Hallen in het centraal gelegen Barneveld. In deze hypermoderne congreslocatie komt het thema "Richting in Verlichting" helemaal tot zijn recht.

Nieuwe richtlijnen
Tijdens het congres presenteert de NSVV maar liefst twee nieuwe richtlijnen: de Praktijkrichtlijn voor Openbare Verlichting (NPR13201) en de Richtlijn Tunnelverlichting. Andere spraakmakende onderwerpen tijdens het congres zijn onder andere de visuele behoeftes van oudere weggebruikers en de ontwikkelingen rondom licht en virtual reality: hoe ziet de stad van de toekomst eruit?

Interactieve "dome"sessies
De spreekzalen van weleer zijn bovendien verleden tijd! In de met led verlichte "domes" passeren actuele thema's de revue en gaat het om de interactiviteit tussen sprekers en publiek. Bezoekers zijn zelf actief bezig en krijgen in 1 dag een update van de laatste trends en ontwikkelingen in de outdoor verlichtingsmarkt.

Bedrijvenmarkt
Gedurende de gehele dag is er een bedrijvenmarkt waar de koffiebreaks, pauzes en lunch en borrel plaatsvinden. Zo is er ruimschoots aandacht is voor lichtproduct(en) en kan er volop genetwerkt worden.

Voor wie?
Het congres is voor iedereen uit de verlichtingsbranche: Bestuurders en beleidsmedewerkers (beleid, ontwerp en beheer) bij diverse overheden, ontwerpers, (landschaps)architecten, stedenbouwkundigen, lichtonwerpers, adviseurs, fabrikanten en toeleveranciers, onderwijs- en kennisinstellingen, ontwikkelaars

Midden Nederland Hallen
Thorbeckelaan 123
3771 ED BARNEVELD

Prijzen
NSVV leden Euro 165,- excl. BTW.
Niet-leden Euro 235,- excl. BTW

Informatie en inschrijven
Voor meer informatie en direct inschrijven als bezoeker of standhouder gaat u naar: http://www.nsvv.nl/agenda/nationaal-congres-beurs-openbare-verlichting/

Voor meer informatie over het congres neem contact op met :
Geertje Hazenberg, geertje.hazenberg@nsvv.nl of 06-12953232

Voor meer informatie over de tekst van het persbericht:
Miranda Zonneveld, Communicatie NSVV, miranda@werkendeteksten.nl of 06-24097168

Nederlandse Stichting voor Verlichtingskunde (NSVV)

Ede