2017 International Signs and LED Exhibition (ISLE) opent in Guangzhou, belicht geavanceerde reclameverlichting

Een blik op reclameborden, lichtbakken, weergaveapparatuur, graveer- en buigapparatuur en inkjetdrukapparatuur

GUANGZHOU, China, 23 december 2016 /PRNewswire/ -- Van 15-18 februari 2017 zal de International Signs and LED Exhibition (ISLE) 2017 plaatsvinden in Area B van het Canton Fair Complex. Aan deze handelsbeurs zullen naar verwachting ruim 1600 toonaangevende bedrijven van over de hele wereld deelnemen, waaronder HP, Epson, Mutoh, Keundo en Teckwin.

De ISLE 2017 expo zet de schijnwerpers op reclameborden, lichtbakken en weergaveapparatuur, graveer- en buigapparatuur en inkjet-drukapparatuur en zal verspreid over 120.000 vierkante meter een inkoopervaring van hoger niveau bieden aan kopers.

-- Beursruimte met reclameborden, weergave- en aanverwante apparatuur:Naast
een interactieve tentoonstelling van lichtbakken, borden, vlaggen, truss
constructies en rekken worden de nieuwste reclamematerialen, media en
weergavevormen getoond. Ook de veelbesproken trendy ultra slim LED box
bekend om zijn ultradunne vorm, gelijkmatige kleur, energiebesparende
functies, lange levensduur en bedieningsgemak kan door bezoekers ervaren
worden.
-- Beursruimte met graveer- en buigapparatuur:Een groot aantal deskundigen
uit de industrie zullen hun beste laser- en CNC-graveerapparatuur en
snijmachines demonstreren. Baisheng CNC, wereldberoemd producent van
laserapparatuur en leverancier van totaaloplossingen met laag- en
middelhoog vermogen, zal op deze beurs meer dan 60 modellen tonen voor
lasergravure, snijdwerk, markeer- en soldeermachines.
-- Beursruimte met inkjet-drukapparatuur Verschillende digitale inkjet-druk
merken als Yifang Digital zullen meerdere nieuwe producten
tentoonstellen op de trade show, waaronder iconische UV-series van
industriële UV flatbed printers, industrieel coil equipment en andere
uitmuntende producten.

ISLE 2017 zal tevens ruimte geven aan LED-display technologie & applicatie, DLP splicing, LCD/PDP splicing, projectiedisplay, digitale bewegwijzering & tabletweergave en LED verlichting & techniekmachines voorzien van de nieuwste technologie.

"We geven exposanten en kopers op deze beurs de gelegenheid om hun ideeën met elkaar uit te wisselen en zo meer marktinzicht te verwerven door de dynamiek van de industrie en geavanceerde technieken te omarmen," aldus dhr. Lee Yingjie, directeur van ISLE.

Over ISLE

De International Signs and LED Exhibition (ISLE) 2017 wordt georganiseerd door Canton Fair Advertising Co., Ltd. en China Foreign Trade Guangzhou Exhibition General Corp (CFTE). Het wil de LED-industrie een volledig geïntegreerd chain solution platform bieden van professionele, charismatische en intelligente reclameborden.

Ga voor meer informatie naar: http://www.isle.org.cn/en/ [http://www.isle.org.cn/en/]

CONTACT:

Linda Chen