Neckermann lanceert vroegboekcampagne met singer-songwriter

Hoofddorp, 23 december 2016; Neckermann Reizen (onderdeel van de internationale Thomas Cook Group), een van s' werelds leidende reisorganisaties ,heeft vandaag haar nieuwe vroegboekcampagne gelanceerd. Met het aanstekelijke nummer 'Get ready', gezongen door opkomend singer-songwriter Stella Talpo is de nieuwe campagne gestart die de persoonlijke en individuele vakantiebehoeftes van de klant laat zien.

De gedurfde en eigentijdse campagne reflecteert de huidige trend en laat zien dat iedereen vaak iets anders wil tijdens zijn vakantie. Of het nu gaat om tijd doorbrengen met je familie, geliefde of vrienden, een actieve vakantie of juist totale ontspanning, Neckermann voorziet met haar vakantieaanbod in al deze behoeftes. De commercial laat zien hoe uniek elke vakantie is en de reisaanbieder zal alles in het werk stellen om aan elke vakantie verwachting van haar klanten te voldoen zodat er veel mooie herinneringen gemaakt kunnen worden.

Het originele nummer 'Get Ready' is in de jaren zestig uitgebracht en daarna vele malen door verschillende artiesten gecoverd. De TV commercial laat de veelzijdigheid van de reisorganisatie zien in een eigentijds jasje en maakt daarbij gebruik van shot footage, GIF's en cartoons. De 30 seconden durende commercial zal direct na Kerst op diverse TV kanalen te zien zijn. Online zal de campagne eerder starten en via diverse kanalen ingezet worden inclusief TV, social media, radio en outdoor.

De campagne is volledig in lijn met de strategie van de Thomas Cook Group waarbij de nadruk ligt op de 'eigen' hotels waarvan er komende zomer 13 bij komen. De 'Jij wilt, Wij doen' campagne introduceert en verduidelijkt de 'eigen' hotelconcepten op een frisse en moderne manier. Deze is ontworpen om de versnipperde media wereld waarin we vandaag de dag leven, te laten zien. Alsook de manier waarop de reiziger zijn vakantie uitzoekt, via verschillende kanalen en uiteindelijk boekt.

Christoph Liefländer, Manager Marketing & Sales Neckermann Nederland zegt: "In de campagne van vorig jaar werd de zorgeloosheid tijdens de vakantie benadrukt waarbij Neckermann voor alles zorgt. Ook dit jaar staat onze gast centraal terwijl zij, ieder op hun eigen manier vakantie vieren. Met deze campagne wordt duidelijk dat, welke vakantie je ook zoekt Neckermann altijd een passend aanbod heeft. Wij hopen dat het mensen aan het lachen maakt en de mooie herinneringen hen laat nadenken over een volgende vakantie".

De nieuwe campagne zal in de komende maanden in alle Thomas Cook landen te zien zijn en is gefilmd in de eigen hotels Sunwing Alcudia en Sunprime Waterfront Palma hotels op Mallorca.

Over Neckermann
Neckermann maakt deel uit van één van de grootste reisconcerns ter wereld, Thomas Cook. Wereldwijd staan er 22.000 medewerkers voor haar klanten klaar om hen een onvergetelijke en zorgeloze vakantie te bezorgen. Ieder jaar kiezen meer dan vier miljoen mensen ervoor om met Neckermann te reizen.
Neckermann vakanties kunnen geboekt worden op www.neckermann.nl via het customer contactcenter 0900-5550555 of een ANVR reisbureau. Volg ons: Facebook: Neckermann Reizen en Twitter: NeckermannNL


Geplaatst in:

Fotomateriaal of eventuele overige informatie vindt u op info.thomascook.nl of neem contact op met Hanita van der Meer, PR & Communicatie Specialist, Thomas Cook Nederland Tel. 023 513 5687 / mobiel 0031.6. 5154 9171 / Mail. hanita.van.der.meer@thomascook.nl

Neckermann

plaats:
Hoofddorp

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen
070 - 41 41 234