Judoka Henk Grol en Matrix Fitness gaan samen door

20 december 2016 - Matrix Fitness en judoka Henk Grol zijn sinds januari 2014 met elkaar verbonden. Beide partijen hebben besloten de sponsor verbintenis te verlengen. Vandaag werd de samenwerking officieel verlengd met de ondertekening van de nieuwe overeenkomst. Hiermee blijft fitnesstoestellen leverancier Matrix Fitness Henk de komende jaren ondersteunen.

Henk Grol gaf recentelijk aan zijn judo loopbaan te willen voort te zetten. Met de verlenging van het sponsorcontract blijft Matrix Fitness de judoka steunen in zijn sportieve ambities. De voortduring van de samenwerking is een logische stap voor beide partijen. 'Samen sterker' is hierbij het uitgangspunt.

Matrix is blij met én trots op de verlenging van de sponsoring. Marco Vonk, Algemeen Directeur Matrix Fitness Benelux: ''Henk staat voor kracht, betrouwbaarheid en doorzettingsvermogen, allemaal eigenschappen die wij ook terugzien in onze eigen organisatie. Met de verlenging van de sponsorverbintenis willen wij Henk met hetzelfde enthousiasme als de afgelopen jaren, steunen bij zijn sportambities.''

Henk Grol is op zijn beurt blij dat de samenwerking wordt voortgezet. ''De verlenging van het sponsorcontract is een teken van continue vertrouwen vanuit Matrix. Drie jaar geleden richtte zij voor mij een hardcore gym in, een puur geschenk uit de hemel. De komende tijd zal ik daar veel tijd doorbrengen, met een andere invulling qua trainingen maar met hetzelfde doel voor ogen: een Judoka legende worden''.

Over Matrix Fitness
Matrix Fitness is leverancier van hoogwaardige cardio- en krachtapparatuur. Sinds haar vestiging in Nederland in 2006 mag Matrix zich met trots de snelst groeiende leverancier van fitnesstoestellen in de branche noemen. De belangrijkste pijlers van Matrix zijn kwaliteit en service, productontwikkeling en innovatie, en klantgerichtheid. Meer op www.matrixmembers.nl

Over Henk Grol
Henk Grol startte al op vijfjarige leeftijd met judoën. Meerdere malen werd hij Europees Kampioen en op de Olympische Spelen in Londen en Peking behaalde hij een bronzen plak. Dat maakt hem het boegbeeld van de Nederlandse judo. Meer op www.henkgrol.nl

Uitleg bij de foto: Judoka Henk Grol en Marco Vonk, Algemeen Directeur Matrix Fitness Benelux, schudden elkaar de hand op het kantoor van Matrix Fitness Benelux.

Noot voor de redactie:
Voor extra informatie kunt u contact opnemen met Gerda Huigen via 030-2445435 / 06-23873127 of
via marketing@matrixfitness.nl

Matrix Fitness