Status Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. i.l.

Sinds het ontbindingsbesluitbesluit van de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Palmer Capital Emerging Europe Equity Fund N.V. i.l. per 15 december 2015 heeft de vereffenaar het portfolio nagenoeg geheel verkocht.

In aanloop naar het opstellen en deponeren van de Rekening en Verantwoording en Plan van Verdeling van de vennootschap bij het Handelregister heeft de vereffenaar besloten de beursnotering van de vennootschap te beëindigen per 30 december 2016.

Na de wettelijk voorgeschreven termijn van twee maanden na het deponeren van de Rekening en Verantwoording en Plan van Verdeling zal de vereffenaar naar verwachting eind Q1 2017 opdracht geven tot het doen van een slotuitkering aan aandeelhouders van de vennootschap naar evenredigheid van het gezamenlijke nominale bedrag van ieders aandelen, onder inhouding van 15% dividendbelasting.

Vereffenaar, Arcona Capital Fund Management B.V.

Voor meer informatie:
Arcona Capital Fund Management B.V.
Hogehilweg 17
1101 CB Amsterdam