Flevosap in nieuwe foodhal 7 op Horecava

FLEVOSAP IN NIEUWE FOODHAL 7 OP HORECAVA

Met de speciale horecaflesjes van 0,2 liter en uitschenkfles van 1 liter is Flevosap op de Horecava (Amsterdam RAI, 9 t/m 12 januari 2017) het premiummerk binnen het segment vruchtensappen. Op stand 07.437 staan alle veertien puur natuurlijke smaken klaar om te proeven.

Flevosap wordt ambachtelijk geproduceerd op de boerderij van de familie Vermeulen. Sinds de start in 1990 is het assortiment uitgegroeid de varianten appel, appel-aardbei, appel-cassis, appel-citroen, appel-kers, appel-peer, appel-sinaasappel, peer, peer-cranberry, sinaasappel, appel-peer-zwarte-bes, appel-rabarber, en de seizoensvarianten Winteravond en Zomerdag.

Appel-rabarber nieuw op Horecava
Nieuw op de Horecava is de smaak appel-rabarber, die afgelopen jaar is geïntroduceerd. De combinatie van fruit en groente is een primeur voor Flevosap. Appels worden ook wel superfruit genoemd. Vooral vanwege pectine, dat cholesterol helpt voorkomen en verlagen. Rabarber is niet alleen lekker, maar bezit ook medicinale eigenschappen. Deze variant is jaarrond leverbaar.

Horecaverpakking
34 procent van de Nederlanders drinkt vruchtensap. Het meeste door de leeftijdsgroep 20-29 jaar, gevolgd door 40-49 jaar en 50-64 jaar.* Logisch, want deze dorstlesser van honderd procent puur fruit past uitstekend bij de trends rond gezondheid en lifestyle. Flevosap levert daarom alle smaken in de glazen uitschenkflessen van 1 liter. Daarnaast zijn de populaire hardlopers appel, appel-aardbei, appel-sinaasappel en sinaasappel exclusief voor de horeca ook verkrijgbaar in een glazen 200-ml flesje met originele kroonkurk.

Over Flevosap
Flevosap is een familiebedrijf met ruim 35 hectare eigen boomgaarden in Flevoland, op de tikkeltje zilte bodem van de voormalige Zuiderzee. Hier wordt het beste fruit geteeld en geperst volgens een eeuwenoude Zwitser traditie. Het bedrijf, opgericht in 1970, wordt sinds 2000 geleid door de broers Wyno en Roel Vermeulen. Op de consumentenwebsite flevosap.nl is een aparte informatiesectie voor de horeca.

* Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (2013). Drankenconsumptie in Nederland, p. 23.

Geplaatst in:

Het bijgevoegde beeldmateriaal is vrij van rechten. Voor meer informatie of beelden in hoge resolutie kunt u contact opnemen met Alex Poortinga, salesmanager, 0321 - 33 17 42 of verkoop@flevosap.nl. Wij stellen het op prijs als u een pdf van uw gedrukte bericht of link van uw digitale bericht mailt.

Flevosap bv

Biddinghuizen