Nieuwe onderkleding RJ Bodywear oplossing tegen overmatig transpireren

In Nederland zijn naar schatting momenteel zo'n 500.000 mensen die last hebben van overmatig zweten (Bron: Kenniscentrum overmatig zweten). Vrijwel iedereen schaamt zich hiervoor, omdat zweetplekken zichtbaar worden in kleding en ook een nare geur kan ontstaan. RJ Bodywear heeft voor dit probleem een collectie onderkleding geïntroduceerd: The Good Life Sweatproof.

Het product

De Sweatproof collectie bestaat uit ondergoed waarbij op plaatsen waar gemakkelijk zweetplekken ontstaan (in de oksels, tussen de billen, op de rug), een speciaal ontwikkelde stof is aangebracht. Deze stof zorgt er voor dat transpiratievocht wordt opgenomen en op een natuurlijke wijze verdampt, zonder nare plekken en geurtjes achter te laten. Het product is uitvoerig getest en wordt door gebruikers beoordeeld als 'het eerste product dat echt een oplossing voor zweetplekken biedt'.

Het natuurlijke alternatief

Mensen die overmatig transpireren hebben vaak last van genante situaties op hun werk, tijdens presentaties of andere momenten waarbij zij in de belangstelling staan. Zij zoeken vaak hun toevlucht tot zeep, deodorant, ontharingsbehandelingen of in enkele gevallen zelfs operaties. De meeste van deze oplossingen hebben echter een beperkte of kortdurende werking en kunnen bovendien zeer kostbaar zijn. Sweatproof daarentegen biedt een oplossing die altijd werkt en transpiratievocht op een volkomen natuurlijk wijze afvoert.

The Good Life Sweatproof collectie van RJ Bodywear is vanaf heden verkrijgbaar via lingeriespeciaalzaken en via www.rjbodywear.com, voor zowel dames als heren. Het is ook een mooi cadeau voor de feestdagen.

Over RJ Bodywear

RJ Bodywear is onderdeel van het familiebedrijf Engelvaart Bodywear dat al ruim 50 jaar bestaat. RJ Bodywear produceert hoogwaardige ondergoedcollecties waarbij optimale aandacht wordt besteed aan de samenstelling van stoffen, een ideale pasvorm en een zeer gedetailleerde en verfijnde afwerking.

www.rjbodywear.com
www.rjbodywear.com/thegoodlife

Geplaatst in:

Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Patricia Engelvaart, directeur RJ Bodywear, via 0182 - 760 005 of p.engelvaart@engelvaartbodywear.com, Mercuriusweg 3 2741 TB te Waddinxveen.

RJ Bodywear

Waddinxveen