Tweede editie Polar Weekend vindt plaats in Oostenrijk

'Klein - winterse' variant Solar Weekend vindt plaats van 29 maart tot en met 3 april

SAALBACH - Solar Weekend gaat als Polar Weekend weer op wintersport! Voor de tweede editie verhuist het festival van Frankrijk naar Saalbach in Oostenrijk. Daar wordt een mini winterse variant van Solar Weekend neergezet. Raven in een iglo, een gigantisch sneeuwballengevecht in plaats van het zomerse waterpistolengevecht en natuurlijk de lekkerste dj's en spannendste collectieven. De kaartverkoop start halverwege december, pre-registreren voor een festivalreis is vanaf vandaag mogelijk via de website. Er is een beperkt aantal reizen beschikbaar.

Met de tweede editie van Polar Weekend wordt navolging gegeven aan de Franse festivalvakantie van maart 2016. Deze keer vindt Polar Weekend echter plaats in Saalbach, Oostenrijk. Ook dit jaar reizen er collectieven en dj's bekend van Solar Weekend mee. Samen met de organisatie zorgen zij voor een creatief en feestelijk spektakel in de sneeuw. Denk hierbij aan activiteiten zoals snowpaintball, sleeraces, de nodige dosis wintersportspektakel, volleybaltoernooitjes in bikini en nog meer gekkigheid.

De bezoekers kunnen genieten van een unieke en prijsvriendelijke festivalvakantie. Deze prijzen worden bij de start van de kaartverkoop - midden december - bekendgemaakt. Naast vier dagen festivalgekte, zitten ook reis, verblijf en skipas inbegrepen. Wie mee wil, kan zich vanaf nu pre-registeren via de website van Polar Weekend. Er is maar een beperkt aantal festivalreizen beschikbaar. Registreerders hebben voorrang op boekingen.

Tijdens de eerste editie trok Polar Weekend enkele honderden feestvierders. Ook dit jaar is dat de doelstelling. Deze groep wordt aangevuld met de duizenden wintersporters die al op locatie zijn in Saalbach. Zij feesten vier dagen lang mee tijdens de tweede, vierdaagse editie van Polar Weekend.
Polar Weekend vindt plaats van 29 maart tot en met 3 april in Saalbach, Oostenrijk, 29 maart en 3 april zijn reisdagen. De kaartverkoop start halverwege december, maar pre-registreren voor een unieke festivalreis is nu al mogelijk via de website van het festival: www.polarweekend.com. Het programma van Polar Weekend 2017 wordt in de komende maanden bekendgemaakt.

Extrema Outdoor BV

Saalbach