OASIS Group groeit door strategische overnames

DUBLIN, December 7, 2016 /PRNewswire/ --

OASIS Group, het snelst groeiende bedrijf op het vlak van records en informatiemanagement in Europa, heeft bekend gemaakt dat zij met ingang van 7 november Meta Archiefbewaarneming BV, in Mierlo, Nederland, en Anglian Archives, Ltd., in Norfolk, Engeland, en EndEx Archives, Ltd. in Ipswich, Engeland,  heeft overgenomen.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160420/357828LOGO )

"Deze overnames, samen met de overnames in oktober, versterken onze marktpositie in Europa en zijn geheel in lijn met het acquisitieplan dat we beoogden voor 2016", aldus Brian Connolly, Group Deputy Chief Executive Officer and Group CFO of OASIS Group.
De integratie van deze 3 nieuwe bedrijven met de OASIS Group is reeds in gang gezet.
Deze klanten kunnen vanaf nu gebruik maken van het unieke document management systeem en klantenservice die de OASIS Group hen biedt.
OASIS Group focust op groei en om dit beleid te onderstrepen is zij onlangs gestart met de bouw van een nieuw records center in Ashbourne, Ierland.
Met deze acquisities markeert de OASIS Group haar 23[e] overname.
Over OASIS Group.
OASIS, een van de grootste en meest diverse professionele records en informatie management bedrijven, bestaat al sinds 1999. Met haar hoofdkantoor gevestigd in Dublin, Ierland, heeft OASIS vestigingen binnen heel de EU. OASIS bestaat uit 300 team members en biedt haar diensten aan meer dan 4700 klanten uit verschillende industrieen, en is voornamelijk operationeel binnen de financiele sector, advocatuur, gezondheidszorg, overheid en onderwijs. http://www.OASISGroup.com.

Media Contact:
Barbara Ellis