STAN&CO. doneert

Elk kind verdient een cadeautje
Decembermaand cadeautjesmaand, maar niet voor ieder kind. Voor een kind uit een gezin met een beperkt budget is een cadeau met de verjaardag of een cadeau met de feestdagen niet vanzelfsprekend, laat staan zomaar iets tussendoor. De Speelstoet in Arnhem biedt uitkomst, ook voor de rest van het jaar. Een kind moet kunnen spelen.

STAN&CO. doneert speelgoed
Om kinderen uit deze gezinnen in Arnhem en omgeving een leuk cadeautje te bezorgen staat er in STAN&CO. een grote Kerstboom. De medewerkers van STAN&CO. roepen hun gasten op speelgoed onder de boom te leggen. In ruil daarvoor biedt STAN een gratis kopje koffie aan! Eind januari doneert STAN&CO. al het ingeleverde speelgoed aan de Speelstoet in Arnhem.

Wat doet de Speelstoet?
De doelstelling van de Speelstoet is het aanbieden van speelgoed aan gezinnen die niet of nauwelijks over de middelen beschikken om speelgoed voor hun kinderen aan te schaffen. Speelgoed is geen eerste levensbehoefte, maar door te spelen kunnen kinderen zich ontwikkelen. Ieder kind heeft het recht om te spelen, ongeacht de financiële situatie van de ouders of verzorgers!

Over STAN&CO.
STAN&CO. Arnhem bestaat net 1 jaar en is de vrouwelijke tegenhanger van de eerder geopende STAN&CO in Utrecht. Waar de vestiging in Utrecht een overwegend ruig en industrieel interieur heeft, is Arnhem levendig en licht. Een grote ruimte die comfortabel aanvoelt door het sfeervolle, persoonlijke interieur. Stoer met een duidelijk vrouwelijke twist; verfijnd en subtiel gebruik van kleuren en materialen
STAN&Co. is onderdeel van Debuut BV, dat verantwoordelijk is voor verschillende succesvolle horecaconcepten als; STAN&CO Utrecht, Belgian Beer Café Olivier in Utrecht en Leiden, en Stadscafé De Vooruitgang in Eindhoven.

Locatie: Willemsplein 46,
Website: https://arnhem.stan-co.nl/