KEES doneert

Elk kind verdient een cadeautje
Decembermaand cadeautjesmaand, maar niet voor ieder kind. Voor een kind uit een gezin met een beperkt budget is een cadeau met de verjaardag of een cadeau met de feestdagen niet vanzelfsprekend, laat staan zomaar iets tussendoor. De Speelgoedbank-Rotterdam biedt uitkomst, ook voor de rest van het jaar. Een kind moet kunnen spelen.

KEES doneert speelgoed
Om kinderen uit deze gezinnen in Poortugaal en omgeving een leuk cadeautje te bezorgen staat er in restaurant KEES een grote Kerstboom. De medewerkers van KEES roepen hun gasten op speelgoed onder de boom te leggen. In ruil daarvoor biedt KEES een gratis kopje koffie aan! Eind januari doneert KEES al het ingeleverde speelgoed aan de Speelgoedbeurs in Rotterdam.

Wat doet de Speelgoedbank-Rotterdam?
De doelstelling van de Speelgoedbank-Rotterdam is het aanbieden van speelgoed aan gezinnen die niet of nauwelijks over de middelen beschikken om speelgoed voor hun kinderen aan te schaffen. Speelgoed is geen eerste levensbehoefte, maar door te spelen kunnen kinderen zich ontwikkelen. Ieder kind heeft het recht om te spelen, ongeacht de financiële situatie van de ouders of verzorgers!

Over KEES
KEES eten & drinken is mondiaal maar houdt vast aan zijn Rotterdamse roots. De koks van KEES werken met een Josper grill maar serveren ook graag een kipspies en gehaktbal. KEES eten & drinken is spannend, gemoedelijk en vertrouwd. KEES eten & drinken is dé ontmoetingsplek voor Poortugaal en omgeving.
KEES eten & drinken is onderdeel van Debuut BV, dat verantwoordelijk is voor verschillende succesvolle horecaconcepten als; STAN&CO Utrecht en Arnhem, Belgian Beer Café Olivier in Utrecht en Leiden, en Stadscafé De Vooruitgang in Eindhoven.

Locatie: Kruisdijk 8, Portugaal
Website: www.restaurantkees.nl