Hometown Coffee & More doneert

Elk kind verdient een cadeautje
Decembermaand cadeautjesmaand, maar niet voor ieder kind. Voor een kind uit een gezin met beperkt budget is een cadeau met de verjaardag of een cadeau met de feestdagen niet vanzelfsprekend, laat staan zomaar iets tussendoor. De Speelgoedbeurs Den Haag biedt uitkomst, ook voor de rest van het jaar. Een kind moet kunnen spelen.

Hometown doneert speelgoed
Om kinderen uit deze gezinnen in Den Haag een leuk cadeautje te bezorgen staat er in Hometown Coffee & More een grote kerstboom. Hierin hangen stervormige flyers met daarop de boodschap speelgoed te doneren aan Hometown. In ruil daarvoor biedt Hometown een gratis kopje koffie aan! Eind januari doneert Hometown al het ingeleverde speelgoed aan de Speelgoedbeurs in Den Haag.

Wat doet Speelgoedbeurs Den Haag?
De doelstelling van Speelgoedbeurs Den Haag is het (tegen lage vergoeding) aanbieden van speelgoed aan gezinnen die niet over de middelen beschikken om goed speelgoed voor hun kinderen aan te schaffen. Speelgoed is geen eerste levensbehoefte, maar door te spelen kunnen kinderen zich ontwikkelen. Ieder kind heeft het recht om te spelen, ongeacht de financiële situatie van de ouders of verzorgers!

Hometown Coffee & More
In deze coffeebar waar getrainde barista's koffie bereiden en overgieten met kennis en liefde is het genieten. Zoveel verschillende mensen, zoveel koffierituelen en dat is precies wat Hometown nu biedt in het centrum van Den Haag. Aan de Buitenhof, bij mooi weer op het terras even genieten van de lekkerste cappuccino, een strakke espresso of een heerlijke latte na een bezoek aan een van de vele winkels of culturele hotspots in de buurt. Iedereen heeft zo zijn eigen redenen voor een bezoek aan Hometown Coffee & More.

Locatie: Buitenhof 4, Den Haag
Website: www.hometowncoffee.nl