Pluralsight is te vinden op de lijst Technology Fast 500 van Deloitte met de snelst groeiende bedrijven in Noord-Amerika

Dit is het derde opeenvolgende jaar dat het bedrijf deel uitmaakt van de lijst

SALT LAKE CITY, 2 december 2016 /PRNewswire/ -- Pluralsight, [http://go.pluralsight.com/C0013560] de internationale leider in online trainingen voor professionals in de technologiesector, heeft vandaag aangekondigd dat het op de 115e plek is te vinden van de Technology Fast 500(TM) van Deloitte, dankzij een groei van 800 procent tijdens de betreffende periode. Dit is het derde jaar dat het bedrijf deel uitmaakt van de lijst met snelst groeiende techbedrijven op het gebied van technologie, media, telecommunicatie, levenswetenschappen en energie in Noord-Amerika.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160907/405106LOGO [http://photos.prnewswire.com/prnh/20160907/405106LOGO]

Pluralsight biedt zijn leden in 150 landen on-demand toegang tot een digitaal netwerk met trainingstools. Hiermee kunnen ze hun vaardigheden aanscherpen en techteams een concurrentievoordeel geven. Het bedrijf heeft onlangs zijn technologisch trainingsplatform in de cloud onthuld. Dit is een end-to-end cursusoplossing die is voorzien van adaptieve vaardigheidstests, gestuurde leerpaden, door experts samengestelde trainingen, directe live begeleiding en meer. Bij het bedrijf zijn meer dan 500 medewerkers in dienst. Het netwerk van auteurs telt meer dan 1000 van de allerbeste technologie-experts.

Deloitte erkent al meer dan 20 jaar de snelst groeiende technologische publieke en particuliere bedrijven in Noord-Amerika. De 2016 Technology Fast 500-bedrijven werden beoordeeld op basis van hun omzetgroei tussen 2012 en 2015, waarbij de gemiddelde groei 290 procent bedroeg.

Deze prijs bevindt zich in het goede gezelschap van allerlei andere indrukwekkende prestaties en mijlpalen van Pluralsight in 2016, waaronder:

1. Business Intelligence Group's 2016 New Product of the Year Award
2. Inc. 500: Nummer 475
3. Best in Biz Awards 2016: Winnaar van het brons in de categorie Most
Innovative Product of the Year voor bedrijven
4. Forbes 2016 World's Best 100 Cloud Companies: Nummer 36
5. 2016 SaaS Awards: categorie Best SaaS Product for Web Development

Ga voor meer informatie over Pluralsight naar pluralsight.com [http://go.pluralsight.com/C0013560]

Over Pluralsight
Pluralsight is een technologisch trainingsplatform voor ondernemingen dat voor bedrijven overal ter wereld een end-to-end leerervaring mogelijk maakt. Bedrijven kunnen via een abonnementsservice hun vaardigheden, innovatie en efficiëntie afstemmen op de technologische ontwikkelingen. Pluralsight, dat is opgericht in 2004 en allerlei Fortune 500-klanten heeft, biedt leden on-demand toegang tot een digitaal netwerk van trainingstools, waaronder adaptieve vaardigheidstests, gestuurde leerpaden, door experts samengestelde trainingen, interactieve labs en live begeleiding. Ga voor meer informatie naar pluralsight.com. [http://go.pluralsight.com/C0013560]

Over de 2016 Technology Fast 500(TM) van Deloitte
Deloitte's Technology Fast 500 rangschikt de snelst groeiende techbedrijven op het gebied van technologie, media, telecommunicatie, levenswetenschappen en energie in Noord-Amerika, zowel particuliere als publieke ondernemingen. De winnaars van de Technology Fast 500 worden geselecteerd op basis van hun omzetgroei gedurende de boekjaren tussen 2012 en 2015.

Om in aanmerking te komen voor de Technology Fast 500, moeten bedrijven in het bezit zijn van de intellectuele eigendomsrechten of technologie die wordt verkocht aan klanten in producten die het merendeel van de omzet van het bedrijf voor hun rekening nemen. De bedrijven moeten een omzet van minstens $ 50.000 draaien in het basisjaar samen met een omzet van minimaal $ 5 miljoen in het huidige jaar. Bovendien moeten de bedrijven ten minste vier jaar hebben bestaan en een hoofdkantoor in Noord-Amerika hebben.

'Deloitte' betekent in document Deloitte LLP en zijn dochterondernemingen. Ga naar www.deloitte.com/us/about [http://www.deloitte.com/us/about] voor een gedetailleerde beschrijving van de juridische structuur van Deloitte LLP en de dochterondernemingen. Bepaalde voorzieningen zijn mogelijk niet beschikbaar voor auditklanten onder de regels en reguleringen van openbare accounting.

Pluralsight PR
Mariangel Babbel