Paul Frentrop sluit zich aan bij Forum voor Democratie

Voormalig NRC-journalist en hoogleraar corporate governance Paul Frentrop (1954) sluit zich aan bij Forum voor Democratie (FVD).

"De overheid is veel te groot geworden en verstikt het ondernemingsklimaat met onnodige regels en procedures en veel te hoge belastingen", aldus Frentrop in een videoboodschap* op www.fvd.nl. "Alle grote partijen, van PvdA tot VVD, willen meer overheid. Overheid is hun verdienmodel."

Frentrop zal zich de komende tijd actief gaan inzetten voor de verkiezingscampagne van FVD.

"Forum voor Democratie wil het partijkartel doorbreken en de overheid écht kleiner maken. Alles wordt dichtgetimmerd met regeltjes. De belastingen zijn buiten proportie. De dynamiek moet terug."

Eerder al sloten hoogleraar Paul Cliteur, strafpleiter Theo Hiddema, oud-VVD-senator Robert de Haze Winkelman, voormalig NRC-journalist Arnout Veilbrief, hoogleraar Frank Ankersmit, valuta-handelaar Hugo Berkhout, politicoloog Arnout Maat, Ina Mantjes en Carola Dieudonné zich ook al aan bij Forum voor Democratie.

* Videoboodschap Frentrop:

Geplaatst in: