Award event 'Spreker Van Het Jaar' viert 10de verjaardag

MAASTRICHT - 1 december 2016. Assemblee Sprekers & Managementbureau stoomt zich klaar voor de tiende editie van haar 'Spreker van het Jaar'-Award event op 17 januari 2017 . Om die verjaardag te vieren, reikt de organisatie dit jaar niet één maar drie awards uit.

Grote namen in verschillende categorieën
Na haar eerdere succesvolle edities besluit Assemblee ditmaal meerdere awards uit te reiken in drie categorieën. Zo wordt een onderscheid gemaakt tussen 'De Nieuwe Wereld', 'Innovatie & Ondernemerschap' en 'Persoonlijke Effectiviteit'. De genomineerden zijn niet de minste: onder meer Herman Van Rompuy, Rob van Gijzel, Jan Rotmans, Steven Van Belleghem, Petra Stienen, Erik Scherder en Peter van Uhm komen in aanmerking voor een award. "Naar trouwe gewoonte zullen de winnaars worden geselecteerd op basis van kwaliteit en duurzaamheid", laat Maurice van der Kant weten. "Ik kan u nu al vertellen dat het een topeditie wordt."

Netwerk faciliteren
Vandaag is Assemblee Sprekers & Managementbureau verbonden met meer dan 5.000 sprekers wereldwijd die op grote en minder grote conferenties hun verhaal delen. Daarmee hoopt Van der Kant met het bedrijf te faciliteren in een netwerk, waarmee hij naar eigen zeggen mensen met elkaar wil 'binden en verbinden'. "Door gevestigde waarden een stem te geven, geloven we erin dat we de kracht van het netwerk zijn werk kunnen laten doen: mensen met elkaar connecteren en hen relaties laten opbouwen ", aldus de directeur.

Perscontact:
Dit artikel is geschreven door: Magali De Reu /Journaliste | +32-495 17 09 75

Fotograaf:
René van der Hulst www.renevanderhulst.nl

Meer info en contact:
Het award event 'Spreker van het Jaar 2016' vindt plaats tijdens een exclusieve lunch meeting op 17 januari 2017 tussen 12u en 15u in de recent gerenoveerde Hoofdwacht van Hotel Central te 's-Hertogenbosch (Nederland).
Wenst u hierbij aanwezig te zijn, gelieve dan een mail te sturen naar: info@assemblee.nl o.v.v. 'Spreker van het Jaar 2016' event

Voor meer informatie, contacteer gerust:
Maurice van der Kant (CEO ASSEMBLEE Sprekers & Management Bureau)
E mjcvanderkant@assemblee.nl
Urgente vragen mogen via M +31-6 110 451 53.
Of anders via algemeen telefoonnummer: +31-43-343 21 69.

Assemblee Sprekersbureau

Maastricht