NTT Communications gekozen tot Best Global Operator

HOOFDDORP, Nederland, December 1, 2016 /PRNewswire/ --

Japans bedrijf pakt prestigieuze prijs bij World Communication Awards 2016
NTT Communications is tijdens de World Communication Awards [http://www.terrapinn.com/awards/world-communication-awards/index.stm ] in London gekozen tot Best Global Operator. De prijs wordt wereldwijd gezien als de meest prestigieuze op het gebied van telecom. NTT Communications, in Nederland gevestigd in Hoofddorp, ontving de prijs vanwege de constante stroom aan innovaties, het serviceniveau, investeringen in het netwerk en de hoge klanttevredenheid.
Rene Verschoor, woordvoerder NTT Benelux: Rene Verschoor, woordvoerder NTT Benelux: 'Deze prijs wonnen we ook in 2014. Dat we deze prijs nu weer winnen bevestigt dat investeren in klanten, innovatie, service en netwerk loont. We zijn hier dan ook enorm trots op. Het is een enorme motivatie om deze lijn door te trekken. Wereldwijd, maar ook zeker in de Benelux weer we steeds meer activiteiten ontplooien.' NTT Communications heeft een van de grootste netwerken ter wereld, meer dan 140 datacenters, de clouddiensten worden gebruikt door 8.300 organisaties. NTT Communications is in Nederland gevestigd in Hoofdorp.
"Deze prijs wonnen we ook in 2014. Dat we deze prijs nu weer winnen bevestigt dat investeren in innovatie, service en netwerk loont. We zijn hier dan ook enorm trots op. Het is een enorme motivatie om deze lijn door te trekken. Wereldwijd, maar ook zeker in de Nederlandse markt weer we steeds meer activiteiten ontplooien."
Over NTT Communications    NTT levert consultancy, architectuur, veiligheid en cloud-diensten om de informatie- en communicatietechnologie-omgevingen van bedrijven te optimaliseren. Deze diensten worden ondersteund door een wereldwijde infrastructuur van het bedrijf, met onder andere het wereldwijde Tier-1 IP-netwerk en Arcstar Universal One. NTT Communications is een dochteronderneming van NTT Group , de grootste datacenterdienstengroep ter wereld. NTT Group is gevestigd in 87 landen en regio's heeft een totale omzet van meer dan 95 miljard dollar. Het van oorsprong Japanse NTT is sinds enkele jaren actief in de Benelux.

Voor meer informatie:
Lubbers De Jong