'Kerstconcert voor de Vrijheid' in Beek. Music connects all.

Na de succesvolle première in 2015 wordt er ook dit jaar weer een 'Kerstconcert voor de Vrijheid' georganiseerd in de gemeente Berg en Dal. Dit jaar vindt het concert plaats op maandagavond 19 december a.s. om 20.00 uur in de Bartholomeuskerk in Beek-Ubbergen.

Net als vorig jaar is het Bevrijdingsmuseum in Groesbeek de initiator, samen met Politiekapel Gelderland-Zuid. Deze samenwerking is ontstaan uit het feit dat er een aantal leden van de politiekapel werkzaam zijn in het Bevrijdingsmuseum. Ook dit jaar wordt de gehele gemeente Berg en Dal betrokken bij het concert. Zo zullen het Groesbeekse koor Trente Plus en het Mannenkoor St. Ceacilia uit Beek-Ubbergen deze avond van de partij zijn. Daarnaast is de Nijmeegse band Batavorum Pipes and Drums uitgenodigd om een bijdrage te leveren. De bekende toneelvereniging 'Zeg Maar Pang' uit Millingen ondersteunt het concert ook dit jaar weer met organisatie- en gastvrouwen in Starsister-kleding.

Voor slechts 10,00 euro per persoon kunnen bezoekers genieten van een mooie avond vol prachtige muziek om alvast in de kerstsferen te komen. De muziek rond de thema's 'vrijheid' en 'kerst' raken u recht in het hart. De opbrengst van de avond zal worden besteed aan de educatieve programma's van het Bevrijdingsmuseum.

Kaarten zijn vanaf dinsdag 6 december a.s. te koop bij Primera-vestigingen in Millingen aan de Rijn en Beek, de Bruna in Groesbeek en het Bevrijdingsmuseum. Ook kunt u kaartjes reserveren via email of telefonisch bij het Bevrijdingsmuseum in Groesbeek. Deze kaarten liggen dan op 19 december klaar in de kerk.

Let op: de entreekaarten kunnen bij de Primeravestigingen en de Bruna alleen contant betaald worden; bij het Bevrijdingsmuseum is pinbetaling wel mogelijk.

Algemene informatie:
Locatie: Bartholomeuskerk, Kerkberg 3, 6573 DN Beek-Ubbergen
Datum: 19 december 2016. Aanvang: 20.00 uur. Kerk open: 19.00 uur.
Entreeprijs: Euro 10,00 p.p. Informatie en reservering entreekaarten per e-mail of telefonisch: info@bevrijdingsmuseum.nl of 024-3974404. Museumkaart is niet geldig.
Voorverkoop: vanaf dinsdag 6 december a.s. in Primerawinkels in Millingen a/d Rijn en Beek-Ubbergen, de Bruna in Groesbeek en in het Bevrijdingsmuseum.
Website: www.bevrijdingsmuseum.nl
Facebook: /Bevrijdingsmuseum, twitter:@bevrijding

Geplaatst in:

Neem voor meer informatie contact op met het Nationaal Bevrijdingsmuseum 1944-1945. Telefonisch via 024-3974404 of per mail; info@bevrijdingsmuseum.nl.

Nationaal Bevrijdingsmuseum 1944-1945

Groesbeek