'Smartshirt' biedt veilige plek voor persoonlijke spullen

Mensen die regelmatig sporten, reizen of naar feestjes gaan kennen het ongemak: 'waar laat je je persoonlijke spullen zoals je telefoon, bankpasjes of andere waardevolle zaken?' RJ Bodywear heeft hiervoor een speciaal T-shirt ontwikkeld: The Good Life Smartshirt. Een T-shirt van hoogwaardige kwaliteit met een slim zakje net boven de heup, waarin persoonlijke spullen makkelijk en veilig opgeborgen kunnen worden.

Naast veiligheid ook bewegingsvrijheid
Met The Good Life Smartshirt hoeft geen tas of jas meer meegenomen te worden om spullen op te bergen. Het zakje in de heupzone biedt plaats aan waardevolle zaken, maar bijvoorbeeld ook aan make-up accessoires, maandverband, condooms en sleutels. Het The Good Life Smartshirt zorgt daarmee ook voor extra bewegingsvrijheid.

Natuurlijke materialen
Het Smartshirt is - net als al het andere ondergoed uit The Good Life collectie - gemaakt van natuurlijke materialen. De combinatie van Supima katoen met het gepatenteerde Tencel(r) Lyocell en Freefit Lycra, geven het Smartshirt extra draagcomfort. Tencel(r) biedt natuurlijke koeling, voert automatisch vocht af en gaat bacteriegroei tegen. Het Smartshirt is zowel in dames- als herenuitvoering beschikbaar en daarmee een geschikt cadeau voor de feestdagen.

Het The Good Life Smartshirt van RJ Bodywear is vanaf heden verkrijgbaar via lingeriespeciaalzaken en via www.rjbodywear.com.

Geplaatst in:

Meer informatie
Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met Patricia Engelvaart, directeur RJ Bodywear, via 0182 - 760 005 of p.engelvaart@engelvaartbodywear.com, Mercuriusweg 3 2741 TB te Waddinxveen.

Over RJ Bodywear
RJ Bodywear is onderdeel van het familiebedrijf Engelvaart Bodywear dat al ruim 50 jaar bestaat. RJ Bodywear produceert hoogwaardige ondergoedcollecties waarbij optimale aandacht wordt besteed aan de samenstelling van stoffen, een ideale pasvorm en een zeer gedetailleerde en verfijnde afwerking.

RJ Bodywear

Waddinxveen