Marco Meerdink versterkt strategie en innovatie adviesbureau BeBright

Per 1 januari 2017 wordt Marco Meerdink (1958) associate partner van BeBright. Hij zal zich met name gaan bezighouden met strategische en besturingsvraagstukken in de (langdurige) zorg & GGZ. Meerdink studeerde geneeskunde en werkt sinds 1986 in de zorg, als consultant, interimmanager en vanaf 2003 als bestuurder bij onder andere Parnassia Bavo Groep en Espria. Ook was hij 5 jaar bestuurder van corporatie Woonzorg Nederland.

Meerdink: "Ik verheug mij erop met een groep innovatieve collega's samen te werken aan de beweging die de Nederlandse zorg maakt. De zorg in Nederland sterker en vitaler maken. Sleutelwoorden zijn daarbij voor mij: vertrouwen als basis, welbevinden van cliënten, ruimte voor professionals en vereenvoudigen van het systeem".

Managing Partner Philip Idenburg is blij met de komst van Marco Meerdink. "Marco en ik kennen elkaar al lange tijd en ik ben erg trots dat hij ons team komt versterken met zijn jarenlange kennis én hands-on bestuurlijke ervaring in de zorg. Ik ken Marco als een zeer betrokken bestuurder en adviseur die gedreven werkt aan het versterken van het innovatievermogen van zorgorganisaties".

Over BeBright
BeBright is een snelgroeiend strategie- en innovatie adviesbureau gericht op sociaal economische vraagstukken. Met een gepassioneerd team van ruim 20 ervaren strategen, nieuwsgierige adviseurs en onderzoekers richten wij ons op het versterken van de innovatiekracht van organisaties, om zo samen met opdrachtgevers te werken aan blijvende verbetering en vernieuwing die de organisatie toekomstbestendig maken. BeBright is actief in zorg & welzijn, wonen, voeding, overheid en financiële dienstverlening.

Geplaatst in:

BeBright Consultancy