Coateq gekozen tot branchewinnaar in de branche Wegmarkeringen 2016

Haarlem, 25 november - De nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut heeft, op basis van onafhankelijke selectiecriteria, Coateq uitverkozen tot branchewinnaar in de branche Wegmarkeringen 2016.

Coateq onderscheidt zich door o.a. haar innovatieve producten. De hoogwaardige glasparels zorgen voor een hoge reflectie van de markering hetgeen de veiligheid in het verkeer verhoogd en tevens een bijdrage levert aan vermindering van de energiekosten doordat de wegbeheerder de wegbelichting kan terugdringen.

Aanstaande zondag 27 november om 9.00 uur wordt hier aandacht aan besteed in Succesvol Ondernemen op RTL7.

Coateq strijdt aan het begin van volgend jaar ook mee voor de grootste en belangrijkste ondernemersprijs van Nederland, het Nationale Business Succes Award 2016. "Hiermee behoort Coateq officieel tot de succesvolste bedrijven van Nederland", aldus het Nationale Business Succes Award Instituut.

Coateq geniet bekendheid in Nederland als importeur van de hightech muurverf ThermoShield. Naast deze bijzondere energiebesparende muurverf is Coateq ook exclusief importeur van wegmarkeringsmaterialen. Coateq importeert deze materialen als partner van de firma Swarco (beter bekend als Swarovski Company) in Nederland en België.

Geplaatst in:

Voor meer informatie Coateq Bv, 023-5326563