Verrassend nieuwe methode om af te vallen én conditie te ontwikkelen!

In 'De Gezonde Routine Methode' presenteert Reinder Postma, ooit wietverslaafd, maar nu al jaren Health Change Coach, een nieuwe methode waarmee een gezond gewicht én een goede conditie opgebouwd kunnen worden. Hij legt daarbij, in tegenstelling tot de meeste methodes, niet de nadruk op maaltijdrecepten of een nieuw trainingsprogramma. Zijn methode gaat een stap verder en is het antwoord op de prangende vraag hoe je gezonde voeding en effectieve training blijvend onderdeel kunt laten worden van je leven. De methode richt zich daarbij op persoonlijke groei in de vorm van het aanleren van gezonde routines.

Reinder heeft zich gedurende de periode dat hij aan zijn boek heeft gewerkt laten inspireren door Hoogleraar AMC en Harvard, Jaap Goudsmit met wie hij veel gesprekken gevoerd heeft. Het nieuwe geluid van De Gezonde Routine Methode en de herkenbare voorbeelden die daarbij worden gebruikt bieden de lezer interessante 'eye openers', die inspireren en activeren om anders om te gaan met voeding en training. De lezer wordt daarbij uitgedaagd zijn en haar comfortzone te verlaten en de moed te hebben om echt te veranderen.

'Een persoonlijk, confronterend, maar vooral inspirerend boek waar veel mensen door
gemotiveerd raken om gezonder te leven', aldus Hoogleraar Goudsmit.

Wie de methode succesvol doorloopt, ontwikkelt een blijvend gezond gewicht, een goede conditie en een hogere kwaliteit van leven. Niet voor een paar maanden, maar voor altijd.

De Schrijver
Reinder Postma(38), Health Change Coach, was jarenlang drugsverslaafd. In plaats van als afgestudeerd bedrijfskundige een carrière te starten, raakte hij wietverslaafd en aan lager wal. Hij wist zijn leven echter drastisch en succesvol te veranderen. Sinds een aantal jaren traint en coacht hij in zijn trainingsstudio mensen die een blijvend gezond gewicht en een goede conditie willen ontwikkelen. Als ervaringsdeskundige en professional op het gebied van persoonlijke verandering lanceert hij een vernieuwende methode die door iedereen gebruikt kan worden.

VIDEO:

Geplaatst in: