De 8 reisvoorspellingen voor 2017

AMSTERDAM, November 21, 2016 /PRNewswire/ --



Geïnspireerd op grote hoeveelheid data, reizigersaanbevelingen en kennis van innovatie in de e-commerce reistechnologie, hebben de onderzoekers van Booking.com [http://Booking.com ] 8 reisvoorspellingen voor 2017 bepaald.
1. Directe voldoening 2.0 
Technologie wordt steeds belangrijker. 44% van de reizigers verwacht hun vakantie te kunnen plannen met enkele tikken op hun smartphone en meer dan de helft (52%) verwacht in 2017 meer gebruik te maken van hun reisapps.
2. SanctuStays 
Bijna de helft (48%) ziet vakantie als een moment om tot zichzelf te komen en betere beslissingen te maken. In 2017 zal het aantal SanctuStays - accommodaties waar gratis meditatiefaciliteiten, spa's en buitenfaciliteiten worden aangeboden om een holistische levensstijl te promoten - toenemen.
3. Toename van zakenvakanties 
De groei van zakenvakanties, een zakenreis gecombineerd met een vakantie, ontwikkelt zich sterk in 2017. Niet alleen vervagen de grenzen tussen vakanties en zakenreizen, ook de waarde die we geven aan reizen voor werk neemt toe. 46% van de zakenreizigers denkt dat ze in 2017 vaker op zakenvakantie gaan.
De 8 volledige reisvoorspellingen staan op de newsroom van Booking.com: https://news.booking.com/nl
Over Booking.com [http://www.booking.com/?aid=354544&utm_source=PR&utm_medium=email_pr&utm_campaign=22_01_2013 ] :
Booking.com is de wereldleider in het online boeken van hotels en andere accommodaties. Het garandeert de beste prijzen voor elk accommodatietype - van kleine zelfstandige accommodaties tot luxe vijfsterrenketens. Gasten hebben altijd en overal toegang tot de website van Booking.com, via hun PC, smartphone of tablet, en ze hoeven geen reserveringskosten te betalen - nooit. De Booking.com website is beschikbaar in meer dan 42 talen, biedt meer dan 1 miljoen hotels en accommodaties, waaronder 520.000 vakantiewoningen en beslaat meer dan 96.000 bestemmingen in 227 landen en territoria wereldwijd. De website heeft ruim 107 miljoen beoordelingen die de gasten na hun verblijf hebben geschreven, en trekt online bezoekers uit de hele wereld, zowel uit de toeristische als de zakelijke markt. Booking.com heeft meer dan 19 jaar ervaring en een team van meer dan 13.000 toegewijde medewerkers in 184 kantoren wereldwijd. Booking.com heeft zijn eigen klantenservice, die 24/7 beschikbaar is om de gasten in hun eigen taal te assisteren en te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring.
Booking.com B.V., opgericht in 1996, bezit en beheert Booking.com(TM), en is onderdeel van The Priceline Group . Volg ons op Twitter [http://www.twitter.com/bookingcom ], Google+ [https://plus.google.com/+Bookingcom ] en Pinterest [http://pinterest.com/bookingdotcom ], 'like' ons op Facebook [http://www.facebook.com/bookingcom ] of ontdek meer op http://www.booking.com [http://www.booking.com?aid=304142&lang=en; ].

 
CONTACTGEGEVENS BOOKING.COM: 

Edelman 
Martijn van Amersfoort / Bram van Ginneken 
Martijn.vanAmersfoort@edelman.com / Bram.vanGinneken@edelman.com 


 



Booking.com


CONTACT: Telefoon: +31 020 301 09 80

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen