Kapelconcert op 27 november 2016 in ziekenhuis MST: 'De Heren'

In de serie Kapelconcerten MST verzorgt het Koperkwintet 'De Heren' op zondag 27 november aanstaande een concert in de Kapel / Stilteruimte van het ziekenhuis MST.

Het koperkwintet 'De Heren' is een kopersensemble in de samenstelling van twee trompetten, hoorn, trombone en tuba. De Heren hebben elkaar leren kennen binnen het circuit van het Twentse muziekleven: brassband, ensembles, symfonie- en harmonieorkesten. Veel werken van De Heren zijn bewerkt. Het repertoire varieert van renaissance en barok tot modern en licht, vaak met een knipoog. Het is geen meezingmuziek, geen populaire melodieen of liedjes en toch is het repertoire herkenbaar en verrassend.

Dit concert is gratis toegankelijk en vindt plaats vanaf 15.30 uur in de Kapel / Stilteruimte van ziekenhuis MST aan het Koningsplein in Enschede. Een vrije gift na afloop is van harte welkom, want daarmee kan de Stichting Kapelconcerten MST deze culturele activiteiten blijven voortzetten.

U vindt de Kapel / Stilteruimte op de begane grond van het MST. Het totale muzikale programma duurt ongeveer één uur.

Geplaatst in:

Voor meer informatie over dit onderwerp kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie, telefoon (053) 4 87 20 22.

Medisch Spectrum Twente

Enschede