3D-Geprinte Auto, Motorfietsen en Porsche 919 Hybride Raceauto op Ware Grootte (van Legoblokken) Onder de Nieuwe Attracties van de LA Auto Show®

Nooit Eerder Geziene Voertuigen en Volgende Generatie Technologie op de LA Auto Show (18-27 november)

LOS ANGELES, 17 november 2016 /PRNewswire/ -- Deze maand kunnen de bezoekers van de Los Angeles Auto Show [http://laautoshow.com/] (LA Auto Show®) Tesla, Airstream, Divergent 3D en verschillende andere bedrijven ontdekken tijdens de handels- en consumentenevenementen. Deze bedrijven maken deel uit van de groep van toonaangevende niche- en wereldwijde autofabrikanten, fabrikanten van rijvoertuigen en app-ontwikkelaars die hier hun nieuwste innovaties/diensten rond mobiliteit voorstellen. De bezoekers kunnen hen vinden en ontdekken in het L.A. Convention Center tijdens AutoMobility LA(TM) (14-17 nov.) en LA Auto Show® (18-27 nov.).

Tesla zal voor het eerst aan de LA Auto Show deelnemen met haar X SUV-model, dat met een iconische Airstream reisaanhangwagen is uitgerust met een ingebouwde mobiele designstudio. Net zoals de galerijen en winkels van Tesla, zal de Airstream-stand zijn uitgerust met showroomschermen en zullen er productspecialisten aanwezig zijn die uitleg zullen geven aan de bezoekers over de vele voordelen van de Tesla-producten. Ook het S Premium Sedan-model van Tesla zal worden getoond.

De LA Auto Show biedt een waaier aan opties voor jongeren, met inbegrip van de Chrysler Pacifica Kids Zone, waar de kinderen kunnen genieten van het grote klimrek en de ballenbak. In het "Awsome Pit Stop" fotohokje kunnen vrienden en families zich als autoracers verkleden en foto's maken die ze als souvenirs mee naar huis kunnen nemen. Ook kunnen de beursbezoekers gaan kijken naar de van legoblokken gemaakte Porsche-raceauto op ware grootte, evenals speciaal op bestelling gemaakte Corvette's en Harley-Davidson motors.

"De LA Auto Show brengt een overvloed van opwinding en ontdekkingsmogelijkheden voor onze gasten dit jaar," zei Lisa Kaz, Voorzitter en CEO van LA Auto Show en AutoMobility LA. "Of je nu vooral interesse hebt in vertragingskasten of technologie, of je bent verslaafd aan selfie's of je bent een ontdekker, de beurs biedt voor elk wat wils."

Hierna volgt een overzicht van een paar van de interactieve attracties die de LA Auto Show biedt:

Gezinsvriendelijke Zones & Activiteiten



-- "Awsome Pit Stop" Fotohokje [http://awsomephotobooth.com/]: Het
fotohokje bevindt zich in "The Garage, powered by Prestone®." In het
Awsome-fotohokje kunnen de bezoekers aan een fotoshoot deelnemen en
krijgen ze gratis full-color fotostrips. De deelnemers kunnen de
beschikbare attributen - racevlaggen, snorren, brillen en helmen -
gebruiken om helemaal in de racesfeer te komen.
-- Chrysler Pacifica Kidszone [http://www.chrysler.com/en/]: Kinderen van 3
tot 12 jaar kunnen een leuke tijd beleven in de Chrysler Pacifica Kids
Zone die dit jaar is voorzien. Ze kunnen er al hun energie kwijt op het
klimrek en in de ballenbak. Hun ouders kunnen er even relaxen terwijl ze
hun kinderen zien vanuit de loungeruimte waar er informatie beschikbaar
is over de gloednieuwe Pacifica Hybrid.
-- Harley-Davidson® JUMPSTART(TM) Rijervaring
[http://www.harley-davidson.com/content/h-d/en_US/home.html]: De
bezoekers kunnen de motor van een stationaire Harley-Davidson motorfiets
starten. De gasten kunnen op de motor gaan zitten onder toezicht van een
getrainde professional.
-- LA Auto Show EyeCons [http://laautoshow.com/eyecons-mobile-game/]:
EyeCons is een ontspannend klassiek verslavend "match-two puzzle" mobiel
spel met speltegels die speciaal voor de LA Auto Show zijn gemaakt en
met locatie-specifieke beloningen van de sponsors voor de spelers die
naar de verschillende niveaus doorgaan. EyeCons is gratis en is
beschikbaar voor download op iTunes en Google Play.
-- Porsche Legoauto [https://www.lego.com/en-us]: Lego Meesterbouwer Paul
Chrzan zal twee auto's bouwen, een Porsche 919 hybride raceauto op ware
grootte en een Lego Technic Porsche 911 GT3, om 1 pm op vrijdag 18
november en zaterdag 19 november. Er zullen legokits beschikbaar zijn
voor aankoop.
-- Toyota 3D-krijtkunst [http://www.toyota.com/]: Toyota werkt samen met We
Talk Chalk, een groep van professionele krijtkunstenaars en
straatschilders, om dit jaar een artistiek tintje aan de LA Auto Show te
geven. De kunstenaars zullen drie-dimensionele werken in krijt creëren
en een interactie met het publiek aangaan.

Uniek, Technologisch Geavanceerd Transport



-- BAC Mono [http://us.bac-mono.com/index.php]: De enige eenpersoons super
auto die op de openbare weg mag rijden is een creatie van Briggs
Automotive Company (BAC), een fabrikant in Liverpool, die op de beurs
zal worden getoond.
-- Divergent 3D-Geprinte Auto [http://www.divergent3d.com/]: De Blade-auto
van Divergent is gebouwd met het gepatenteerde 3D-platform van
Divergent. De Blade-super auto die is tentoongesteld in de beurs
vertegenwoordigt de toekomst van de automobielindustrie en zal op de
markt worden gebracht in 2017.
-- Elio Motors [https://www.eliomotors.com/]: De winnaar van de Top Ten
Automotive Startups-wedstrijd vorig jaar, Elio Motors, zal haar nieuwste
E-Series voertuig voorstellen, de E1C, een driewielvoertuig.
-- Polaris Slingshot [http://www.polaris.com/en-us/slingshot]: De bezoekers
kunnen gaan kijken naar het omgekeerde driewielvoertuig van Polaris. Met
zijn kuipstoelen en meer dan 170 pk, is dit voertuig veel meer dan
alleen maar een driewieler.
-- Yamaha [http://www.yamaha-motor.com/]: Deze iconische fabrikant van
motorfietsen, ATV's, zijspanvoertuigen, sneeuwscooters,
buitenboordmotoren, waterscooters, jetboten, generatoren en zijn nieuwe
eBoke-systemen zal op de beurs aanwezig zijn. Hij wordt er vergezeld
door zijn muziekafdeling met haar "Garage Band!".

Op Bestelling Gemaakte Voertuigen



-- Op bestelling gemaakte Corvette's [http://www.ivantampicustoms.com/]:
Het beroemde bedrijf Ivan Tampi Customs dat auto's op bestelling
fabriceert, richt zich op het ontwerpen en produceren van
vervolgmarktproductlijnen voor elitevoertuigen zoals Corvette's en
Mustang's. Het bedrijf zal producten lanceren voor andere exotische
wagens zoals de Lamborghini Aventador. ITC zal zijn C7 Corvette en Z06
Corvette voorstellen. Beide modellen maken deel uit van de XIK WideBody
Kit Limited Edition. Ook zal het bedrijf zijn extra
koolstofvezelonderdelen voor de Corvette's tonen.
-- Splinter Super Auto [http://www.joeharmondesign.com/]: De enige houten
super auto in de wereld, de Splinter, is een unieke conceptwagen die
volledig van houtfineer is gemaakt. De Splinter heeft een geraamde
topsnelheid van 240 mph.
-- Zelectric Motors Custom 1937 Porsche 911 met volledig elektrische
Tesla-motor: [http://www.zelectricmotors.com/] Op de kruising van
moderne prestaties en een iconisch ontwerp, biedt Zelectric Motors een
unieke volledig elektrische rijervaring. Een paar van de resto-mod
klassiekers die dit jaar te zien zijn, zijn een mintkleurige Zelectric
Ghia, een vintage elektrische VW Microbus, een klassieke 100+mph kever
en een door Tesla aangedreven 1973 Porsche 911. Al deze op bestelling
gebouwde voertuigen hebben een nul-emissie en een variabel
kilometerrendement tot maximaal 250.

Verder zijn er op verschillende plaatsen in de beursruimte sociale medialounges waar de Twitter- en Instagramberichten van de bezoekers op grote schermen worden getoond. De bezoekers kunnen even pauze nemen en hun persoonlijke mobiele apparaten opladen aan één van de vele oplaadpunten.

In het technologiepaviljoen van AutoMobility LA van de LA Auto Show, tegenover het L.A. Convention Center, zijn er stands van Intel [http://www.intel.com/content/www/us/en/homepage.html], Green Hills Software [http://www.ghs.com/], Garmin [http://www.garmin.com/en-US], Urgent.ly [https://www.geturgently.com/], Vizzion [http://www.vizzion.com/] en What3Words [http://what3words.com/].

De LA Auto Show wordt mede mogelijk gemaakt door een groot aantal sponsors, waaronder Auto Alliance [http://www.autoalliance.org/], Cisco Jasper [https://www.jasper.com/], CNET [https://www.cnet.com/], Edmunds [http://www.edmunds.com/], Global Automakers [https://www.globalautomakers.org/], Skurt [http://www.skurt.com/] en The Foundry [https://www.thefoundry.co.uk/] en zal plaatsvinden in het Los Angeles Convention Center. Eerst komt de AutoMobility LA op 14-17 november, daarna gevolgd door de dagen voor het publiek op 18-27 november.

Op zondag 13 november begint de registratie voor AutoMobility LA ter plaatse in het Los Angeles Convention Center. Bezoek automobilityla.com [http://automobilityla.com/] voor meer informatie over de uren en specifieke locaties. Voor informatie over de LA Auto Show of om tickets te kopen, kunt u terecht op LAAutoShow.com [http://click.icptrack.com/icp/relay.php?r=15037769&msgid=63895&act=P2ZP&c=1453303&destination=http%3A%2F%2Flaautoshow.com%2F].

Over de Los Angeles Auto Show en AutoMobility LA
De Los Angeles Auto Show (LA Auto Show®) werd opgericht in 1907 en is elk jaar de eerste grote Noord-Amerikaanse autoshow van het seizoen. In 2016 werden de pers- en handelsdagen samengesmolten met de Connected Car Expo (CCE) om samen AutoMobility LA(TM) te worden, de eerste vakbeurs in de branche die technologie en de auto-industrie samenbrengt om de dringendste problemen rond de toekomst van transport en mobiliteit te bespreken. AutoMobility LA 2016 zal gehouden worden in het Los Angeles Convention Center op 14-17 november. De LA Auto Show is open voor het publiek van 18 tot 27 november. AutoMobility LA is de plek waar de nieuwe auto-industrie zaken doet, baanbrekende producten onthult en strategische aankondigingen doet in aanwezigheid van de internationale media. De LA Auto Show wordt onderschreven door de Greater L.A. New Car Dealer Association en wordt geëxploiteerd door ANSA Productions. Voor bijkomende informatie en het laatste shownieuws, volg LA Auto Show op Twitter twitter.com/LAAutoShow [https://twitter.com/LAAutoShow], op Instagram https://www.instagram.com/laautoshow/ [https://www.instagram.com/laautoshow/] of op Facebook https://www.facebook.com/LAAutoShow [https://www.facebook.com/LAAutoShow] en meld u aan voor alerts op http://www.laautoshow.com/ [http://www.laautoshow.com/]. Voor meer informatie over AutoMobility LA, bezoek http://www.automobilityla.com [http://www.automobilityla.com/].

Mediacontacten:
Sanaz Marbley/Ashley Perkinson
JMPR Public Relations
(818) 992-4353
smarbley@jmprpublicrelations.com [mailto:smarbley@jmprpublicrelations.com]
aperkinson@jmprpublicrelations.com [mailto:aperkinson@jmprpublicrelations.com]


Los Angeles Auto Show


Web site: http://www.laautoshow.com/

PR Newswire

Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Heb je nieuws voor buitenlandse journalisten? Bekijk dan onze mogelijkheden of neem contact met ons op.

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen