Agile Retail werpt vruchten af

Berlijnse onlineshop Lesara viert 3e verjaardag en verhoogt de omzet met 175% naar een dubbelcijferig miljoenenbedrag, het bewijs dat agile retail vruchtbare handel is.

Het bekende Amerikaanse tijdschrift Forbes noemde Lesara een agile retail-pionier, een industrie die voortborduurt op fast fashion. Ook in haar derde levensjaar zet Lesara, de internationale onlineshop voor voordelige mode- en lifestyleproducten, haar sterke groei voort. In vergelijking met het afgelopen jaar, steeg de omzet met 175% naar een hoog, dubbelcijferig miljoenenbedrag en het klantenbestand naar 1.5 miljoen actieve klanten in heel Europa. Ook het assortiment werd in de afgelopen maanden uitgebreid naar meer dan 70.000 producten. 

"Lesara ontwikkelt zich steeds meer tot een internationaal voerende onlineshop voor aantrekkelijke en tegelijkertijd betaalbare mode- en lifestyleproducten. We zijn actief op 23 markten en verschaffen onze klanten wereldwijd toegang tot trendartikelen. Er bestaat op dit moment geen andere onderneming die trends sneller herkent en passende producten van gecontroleerde kwaliteit voor lage prijzen kan aanbieden," aldus oprichter en CEO Roman Kirsch. Hij sluit af, "We kijken al uit naar het volgende Lesara-jaar waarin we opnieuw de verwachtingen van klanten, medewerkers, partners en onszelf overtreffen".

Voor meer informatie, beeldmateriaal of interview aanvragen kunt u contact opnemen met TRIANGLE PR - Linda Kreemers - Linda@trianglepr.nl - 020-3346527

Lesara.nl

plaats:
Amsterdam

Andere persberichten van deze organisatie

Verstuur nu éénmalig een persbericht

Verstuur persberichten en beeldmateriaal naar redacties in binnen- en buitenland. Via het ANP-net, het internationale medianetwerk van PR Newswire of met een perslijst op maat.

Direct persbericht versturen