Bekendmaking Overheidsmanager van het Jaar 2016

Op maandag 14 november wordt de winnaar van de verkiezing voor Overheidsmanager van het Jaar bekend gemaakt in de Ridderzaal. De Hans Dijkstal Award wordt uitgereikt aan Ton Annink door Staatssecretaris Jetta Klijnsma. Deze bijzondere prijs wordt voor de 2e keer uitgereikt.

Laura van Geest, directeur CPB houdt de jaarlijkse Overheidslezing. Tevens worden de finalisten bekend gemaakt voor de titel Jonge Ambtenaar van het Jaar (Futur) en wordt onthuld welke organisatie het predicaat Beste Overheidsorganisatie (VOM) krijgt. De middag wordt georganiseerd door de Stichting Verkiezing Overheidsmanager van het Jaar.

Vertegenwoordigers van de media zijn uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Programma:
17.30 uur Ontvangst gasten
19.00 uur Aanvang officieel gedeelte
Overheidslezing 2016 - door Laura van Geest, directeur CPB
Uitreiking Hans Dijkstal Award aan Ton Annink door Jetta Klijnsma, staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Uitreiking Award Beste Overheidsorganisatie 2016 door Jan van Zanen, burgemeester van Utrecht
Bekendmaking finalisten Jonge Ambtenaar van het Jaar 2017 door Emke Westra, voorzitter Futur
Uitreiking Award Overheidsmanager 2016 door Ank Bijleveld, commissaris van de Koning in de provincie Overijssel
Intermezzo
Feestelijke receptie